Vērtību izglītība integrētā mācību procesā 4. klasē
Author
Kondrāte, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs „Vērtību izglītība integrētā mācību procesā 4.klasē” sastāv no ievada, četrām daļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un pielikuma.
Ievadā atspoguļota problēmas aktualitāte, pētījuma teorētiskā un praktiskā nozīme, norādīts pētījuma objekts, priekšmets, pētījuma mērķis un uzdevumi.
Diplomdarba mērķis : izvērtēt integrētās apmācības priekšrocības vērtību izglītībā 4. klasē.
Autore izvirzīja diplomdarba pētīšanas metodes un pētījuma bāzi.
Diplomdarba pirmajā daļā raksturots vērtības jēdziens filozofija, psiholoģijā un pedagoģijā.
Otrajā daļā raksturota vērtību izglītības nozīme integrētā mācību procesā sākumskolā.
Trešajā daļā raksturota skolotāju izpratne par vērtību izglītību integrētā mācību procesā sākumskolā.
Ceturtajā daļā, balstoties uz konstatēto tika izstrādāta praktiskā programma, kas ietver trīs daļas – darbu ar vēcākiem, darbu ar skolēniem un darbu ar skolotājiem, kā arī aprakstīta programmas realizācija, sniegta analīze un vērtējums.
Darba praktiskais risinājums un rezultāti apliecina minētās tēmas aktualitāti. Diploma work „Values education in the integrated learning process in the fourth grade” consists of introduction, four chapters, conclusions, list of the used literature and appendix.
In the introductory part there is shown actuality of the problem, theoretical and practical meaning af the certain research, there is given object of hte research, subject, it saim and tasks.
The aim of the diploma work – to estimate adventages of the integrated learning process in the values aducation in the fourth grade.
The author has put forward research methodes and its basic.
The first chapter includes description of the conception „value” in philosophy, psychology and pedagogy.
In the second chapter there is pointed the importance of values education at the primary school.
The third chapter shows teachers comprehension in values education of primary school’s integrated learning process.
The fourth chapter contents a practical programme wich was carried uot based on the researched material. The programme consists of three parts: activities with parents, activities with teachers and activities with learners, also programme’s descrition, its realisation, analyses and evaluation.
The practical development and results testify urgency of the diplomapaper’s theme.