Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorDaniela, Lindaen_US
dc.contributor.authorJurjāne, Mairitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:43Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17091en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11975
dc.description.abstractDarba autore : Mairita Jurjāne Darba nosaukums : Sociālo prasmju attīstība lomu rotaļās vecākā pirmsskolas vecumā Darba zinātniskais vadītājs : Dr. paed. Linda Daniela Darba īss raksturojums : vecākā pirmsskolas vecuma bērnu galvenais darbības veids ir rotaļa, lomu rotaļa. Lomu rotaļās attīstās bērnu sociālās prasmes. Darba saturs lpp, tabulas, attēli, izmantoti literatūras avoti, pielikumi. Darba pirmajā daļā apskatītas sociālās prasmes, kas veidojas saskarsmē ar vienaudžiem, pieaugušajiem. Darba otrajā daļā apskatīta vecākā pirmsskolas vecuma bērnu psihisko, fizisko, emocionālo attīstība. Darba trešajā daļā apskatītas lomu rotaļas. To ,kā lomu rotaļās izspēlējot dažādas situācijas, bērni apgūst sociālās prasmes. Darba ceturtajā daļā apskatīta pētījumu programma, kurā ar novērošanas metodes palīdzību vērosim, kā uzlabojas bērnu sociālās prasmes, darbojoties lomu rotaļās. Darba piektajā daļā veikta novērošanas analīze un rezultātu apkopošana. Darba nobeigumā secinājumi, kā vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālās prasmes attīstījušās spēlējot lomu rotaļas, īstenojot mērķtiecīgas pedagoģiskās darbības. Darba rezultātā pierādīta izvirzītā hipotēze „Sociālo prasmju attīstību vecākajā pirmsskolas vecuma grupā var sasniegt ar speciāli atlasītu lomu rotaļu palīdzību” , sasniegts pētījuma mērķis „Noskaidrot sociālo prasmju attīstības iespējas lomu rotaļās vecākajā pirmsskolas vecuma grupā”en_US
dc.description.abstractAuthor of the work : Mairita Jurjane Title of the work : the elder preschoolers development of social skills in the process of playing role plays Supervision of the work : Dr. paed. Linda Daniela Short description of the work : a role play i san elder preschoolers main activity to develop their social skills in the kindergarden. The kinds of the social skills in playmates and adults interaction are described in the first part. The childrens psychical, physical and emotional development is described in the second part of this work. The survey of the role plays is given in the third part. It is pointed out how children acquire their social skills playing roles in different situations. There is a research programme in the fourth part. The observation method is used to establish a fact that the childrens social skills have become better as a result of playing role plays. The analise of observation and summarising of results are done in the fifth part. At the end of the work there are conclusions about development of social skills as a result of playing role plays is proved. The aim of the research to clarify these childrenpossibilities of the development of social skills in process of role plays is reached.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālo prasmju attīstība lomu rotaļās vecākā pirmsskolas vecumāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of social skills in senior preschool age through role playsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию