Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligitaen_US
dc.contributor.authorVāciete, Ināraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:43Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17425en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11977
dc.description.abstractTēma „Mūzika jaunākā skolas vecuma bērnu saskarsmes pilnveidei Rīgas Doma kora skolā” (RDKS) tika izvēlēta uz pedagoģisko novērojumu pamata - RDKS bērni, salīdzinoši ar skolēniem citās skolās, ir daudz brīvāki saskarsmē gan savā starpā, gan ar skolotājiem. Lai izskaidrotu situāciju, tika iepazīts saskarsmes jēdziena teorētiskais aspekts, raksturots RDKS modeli, pētītas saskarsmes prasmju pilnveides iespējas mūzikas stundā. Izmēģinājuma darbībā skolēniem tika doti pieci uzmanības uzdevumi un šie paši uzdevumi tika sasaistīti ar mūzikas elementiem solfedžo stundā. Tika vērotas atsevišķas saskarsmes prasmes skolēnu darbībā. Tika veikts pedagoģiskais novērojums, tā rezultātā secināts, ka muzikālie vingrinājumi palīdz skolēniem pilnveidot saskarsmes prasmes. Atslēgvārdi: saskarsme, saskarsmes prasmes, Rīgas Doma kora skola, mūzikas nodarbība.en_US
dc.description.abstractDas Interesse fŅr das Thema " Musikunterricht zur FĻrderung von dialogischen Kompetenz bei Kindern im Grundschulalter an der Domchorschule Riga” (RDKS) wurde durch eine langfristige pädagogische Beobachtung geweckt, dass Kinder in der RDKS im Umgang mit SchŅlern und Lehrern viel flexibel als diejenigen an anderen Schulen sind. Zur ŰberprŅfung dieser Aussage wurden die theoretischen Grundlagen der dialogischen Kompetenz und das RDKS- Modell analysiert, und auf eine eventuelle Korrelation von Musikunterricht und dialogische Kompetenz hin untersucht. Im praktischen Teil wurden fŅnf ausgewählte Aufmerksamkeitsaufgaben durchgefŅhrt und in einem Musikunterricht adaptiert. Die Ergebnisse einer Verhaltensbeobachtung werden im Hinblick auf eine Korrelation von dialogischen Kompetenz und einem musikalischen Training diskutiert. SchlŅsselwĻrter: dialogische Kompetenz, Domchorschule Riga, Musikunterricht.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMūzika jaunākā skolas vecuma bērnu saskarsmes pilnveidei Rīgas Doma kora skolāen_US
dc.title.alternativeMusic for improving the interaction of junior pupils at Riga Dome Choir schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record