Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorPaegle, Antraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:45Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17895en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11991
dc.description.abstractAntras Paegles diplomdarba „Mācību ekskursiju iespējas skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstīšanā dabaszinībās 4. klasei” mērķis ir izpētīt mācību ekskursiju iespējas skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstīšanā un izstrādāt mācību ekskursijas dabaszinību apguvei 4. klasei. Diplomdarbā analizēti teorētiskie viedokļi par mācību metodes organizācijas formu - mācību ekskursija, tā atbilstību VPS, piedāvātajai mācību priekšmetu programmai un bērnu vecumposma īpatnībām, kā arī, pētītas un analizētas skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstīšanas iespējas, izmantojot mācību ekskursijas. Diplomdarba autore analizējusi Dz. Albrehtas, A. Asafrejas, L. Karules, I. Puškareva, A. Golubevas, I. M. Rubanas, I. Stolas, V. Zelmeņa, L. Žukova un citu autoru darbus. Lai pārliecinātos, ka mācību ekskursijas ietekmē skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstību, diplomdarbā tika izstrādāta mācību ekskursiju programma dabaszinībās 4. klasei, izstrādātas un aprobētas mācību ekskursijas, veikta skolēnu apgūto prasmju izvērtēšana un notika skolēnu pašvērtēšana. Apkopojot un analizējot pētījumu gaitā iegūtos rezultātus, darba autore secina - mācību ekskursijās apgūtās un nostiprinātās prasmes ir veicinājušas praktiskās darbības iemaņu attīstību.en_US
dc.description.abstractIn the Diploma Paper, “Field Trip Possibilities for Developing Students' Practical Skills in Nature Science in Form 4” written by Antra Paegle, the aim is to study the field trip possibilities for developing students' practical skills and to develop field trips for acquiring nature science in form 4. In the Diploma Paper theoretical point of views about teaching method organization form – field trip, it's adequacy to VPS, study subject program offered and children's age group peculiarities were being analyzed. Furthermore, pupils' practical action skills development possibilities using field trips were also studied and analyzed. The author of the Diploma Paper also analyzed other authors' works, such as: Dz. Albrehta, A. Asafreja, L. Karule, I. Puškarevs, A. Golubeva, I. M. Rubana, I. Stola, V. Zelmenis, L. Žukovs and others. To be convinced that field trips are influenced by pupils' practical action skills development, in the Diploma Paper the program of the field trip was developed in nature science in form 4. Next, field trips were developed and approbated, skills, which pupils achieved, were evaluated and pupils' self assessment occurred. To summarize and analyze the results appeared during the research, the author of the Diploma Paper concludes – the skills obtained and mastered in field trips were promoting development of practical action skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību ekskursiju iespējas skolēnu praktiskās darbības iemaņu attīstīšanā dabaszinībās 4.klaseien_US
dc.title.alternativePossibilities of the study excursions for developing pupils’ practical skills in science in Grade 4en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record