• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ceļa zīme kā grafiskā dizaina produkts

Thumbnail
Öffnen
299-18923-Karina_Kampe_kk08424.pdf (3.564Mb)
Autor
Kampe, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Markss, Ardis
Datum
2011
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības zinātņu nodaļas Mākslas profesionālā bakalaura studiju programmas 4. kursa studentes Karīnas Kampes (Stud. apl. Nr. kk08424) diplomdarbā „Ceļa zīme kā grafiskā dizaina produkts” tiek pētīta problēma, kas ietver sevī zīmju neskaidru un neuztveramu izveidi. Darba teorētiskajā daļā tiek apzināta teorētiskā bāze par piktogrammām, krāsām, kompozīciju un tās principiem, ceļa zīmju un piktogrammu vēsturisko attīstību. Darba empīriskajā daļā tiek analizēti dizaina paraugi par mūsdienu brīdinājuma ceļa zīmēm lielākajās pasaules valstīs pēc to iedzīvotāju skaita. Diplomdarba empīriskās daļas izstrādes laikā tika gūta atbilde uz izvirzīto hipotētisko jautājumu - vai lielāko pasaules valstu brīdinājuma ceļa zīmēs tiek izmantoti svarīgākie veiksmīgas kompozīcijas principi? Vai tās ir viegli uztveramas? Pēc empīriskā pētījuma analīzes var secināt, ka kopumā veidotajās brīdinājuma zīmēs ir ievēroti galvenie kompozīcijas principi, panākot to ātru un vieglu uztveramību. Diplomdarba radošajā daļā tiek izstrādāts gala produkts- korporatīvā identitāte ceļa zīmju ražotnes firmai „Uno”.
 
The University of Latvia ,The Faculty of Education, Psychology and Art, Department of Educations sciences, Professional Arts bachelors study programme, 4th course students Karīna Kampe (Student cards number kk08424) diploma work "Road sign as a prodact of a graphic design" has been researched the problem, what includes missunderstandanding of signs. On the academic part of the work there has been studied theoretical bases of pictogramms, colors, composition and its principles, road sign and pictogramm historical evolution. On the empiric part of the work there has been analysed samples of warning road sign design today in one of the biggest countries in the world after number of inhabitants. Empiric part of diploma work has been found an answer to hypothetical question - Are the biggest countries in the world using important principles for successful composition of warning road signs? Is it easy to understand warning sign? As a result of research author has concluded that generaly composition principles are considered in warning signs and they are easy to undersnand. On the creative part of diploma work there has been made a brand book of road and traffic sign company "UNO".
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12005
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV