• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
Öffnen
299-20101-Melnikova_Svetlana.pdf (749.9Kb)
Autor
Meļņikova, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Svetlana Meļņikova Zinātniskais vadītājs: Mag. Paed. Lektore Ērika Lanka Kvalifikācijas darbs: 53 lpp. ilustrēts ar 13 tabulām, 12 attēliem, uzskaitīti 30 bibliogrāfiskie nosaukumi. Kvalifikācijas darbs sastāv: Ievads. Pirmajā nodaļā analizēta loģiskas domāšanas attīstība. Otrajā nodaļā dots vecākā pirmsskolas posma bērnu personības raksturojums. Trešajā nodaļā analizēta vecākā pirmsskolas vecuma loģiskās domāšanas attīstības veicināšanas mūsdienu pieredze. Ceturtajā nodaļā aprakstīta vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanās attīstības eksperimentāla pārbaude. Atslēgas vārdi: LOĢISKĀ DOMĀŠANA, ATTĪSTĪBA, ANALĪZE, SINTĒZE, SERIĀCIJA. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze: vecākā pirmsskolas vecuma bērnu loģiskās domāšanas attīstību veicina šādi paņēmieni: -analīze, -salīdzināšana, -sintēze, -apkopojums, -seriācija.
 
Accelerating of the Development of Logical Thinking of Preschool Age Children in Preschool. Author: Svetlana Melnikova Scientific director: Lecturer Mag. Paed. Erika Lanka Qualifying work: 53 pages, illustrated by 13 tables, 12 pictures, used 30 bibliographic items. Qualifying work consists of: Introduction. First part which analyzes development of logical thinking. Second part which gives characteristics of preschool age children. Third part which analyzes development of nowadays experience of logical thinking of preschool age children. Fourth part which describes experimental verification of logical thinking of elder preschool age children. Key words: LOGICAL THINKING, DEVELOPMENT, ANALYSIS, SYNTHESIS, SERIATION. The hypothesis confirmed during study: the logical thinking of elder preschool age children is promoted by the following: -analysis, -comparison, -synthesis, -summery, -seriation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12024
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV