Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorMinka, Danaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:58Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20899en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12039
dc.description.abstractDanas Minkas diplomdarba „Lasītprasmes veicināšana latviešu valodas stundās 3.klasē” mērķis ir izzināt lasītprasmes veicināšanas iespējas latviešu valodas stundās 3.klasē. Darbā tiek raksturota lasītprasme, analizēts jaunākais skolas vecums pētāmās problēmas kontekstā, apzinātas mācību metodes un paņēmieni lasītprasmes veicināšanā. Praktiskajā daļā veikts pētījums, kurā apzināta lasītprasmes reālā situācija 2. klasē latviešu valodas stundās un analizēti izmēģinājumdarbības rezultāti 3. klasē, izmantojot dažādas mācību metodes un paņēmienus, lai sekmētu lasītprasmi. Pētījumā izmantotas pētījuma metodes: teorētiskā literatūras analīze, dokumentu analīze, intervija, pedagoģiskais novērojums, izmēģinājumdarbība. Diplomdarba apjoms ir 60 lappuse. Darbs sastāv no ievada, piecām daļām, nobeiguma, literatūras saraksta 39 vienībām, 4 pielikumiem un 16 tabulām. Atslēgvārdi: lasītprasme, lasīšana, mācību metodes, prasme.en_US
dc.description.abstractAuthor of the work: Dana Minka Title of the work: „Promoting reading literacy in the Latvian language lessons in Grade 3 ”. The author describes literacy, examines the problems of elementary school students and investigates the teaching to promote literacy. In the practical part the author reseraches the literacy level in class 2 in the Latvian language lessons and provides the results of experimental activities to promote literacy in class 3 by using different teaching methods. Research done by following methods – analyse of theoretical literature, observation, interview, test activities. Graduation paper consists of 62 pages. The work consists of introduction, 5 parts and conclusion. Paper contains 39 bibliographic sources, 4 appendixes and 16 tables. Keywords: literacy, teaching and learning methods, reading skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLasītprasmes veicināšana latviešu valodas stundās 3.klasēen_US
dc.title.alternativePromoting reading literacy in the Latvian language lessons in Grade 3en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record