Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLanka, Ērikaen_US
dc.contributor.authorAmtmane, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:59Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21272en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12047
dc.description.abstractNosaukums: „Pasaka kā 5-6 gadu vecu bērnu radošās iztēles veicinātāja” Autore: Aleksandra Amtmane Zinātniskais darba vadītājs: Mag. paed. lek. Ērika Lanka Atslēgas vārdi: vecākais pirmsskolas vecums, iztēle, radošums, pasaka Darba mērķis: izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu radošās iztēles attīstības īpatnības un iespējas darba ar pasakām procesā. Darba apjoms: Darbam ir 75 lpp., 3 attēli, 5 tabulas un 10 pielikumi. Izmantoti 39 literatūras avoti un citi avoti Darba sastāvs: Darbam ir trīs nodaļas. Pirmā nodaļa veltīta radošās iztēles nozīmes cilvēka psihes darbībā izpētei, bērnu iztēles attīstības problēmām. Ir sniegts vecākā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums, galveno uzmanību pievēršot iztēles ietekmei uz visu bērna personības veidošanos un attīstību. Otrā nodaļa veltīta iztēles attīstīšanas jautājumiem, par galveno līdzekli aplūkojot pasaku. Nodaļas ietveros sniegtas vispusīgas metodiskas rekomendācijas pedagoģiskā audzināšanas procesa organizācijā iztēles attīstīšanai vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Trešajā nodaļā apkopoti praktiskie pētījumi, kuri veikti Rīgas pilsētas X pirmsskolas izglītības iestādē, rezultāti un secinājumi.en_US
dc.description.abstractThe theme: “A fairy-tale as a promoter of 5-6 years old children‟s creative imagination”. The author: Aleksandra Amtmane Research Paper’s adviser: Mag. paed., lec. Erika Lanka Key words: senior pre-school age, imagination, creativity, fairy tale The aim of the Paper: to explore the pre-school children‟s development features and opportunities of creative imagination in the process of work with fairy tales. Size of work: The Paper includes 75 pages, 3 pictures, 5 tables and 10 appendices. Bibliography and other resources used 39. Structure of the Paper: The Paper consists of three chapters. The first chapter is devoted to the exploration of the importance of the creative imagination in the human‟s psyche action, problems of the children‟s imaginative development. Characteristics of the senior pre-school children are given, focusing on the impact of the imagination influence upon the child‟s personality formation and development. The second chapter is devoted to the issues of imagination development, considering a fairy tale as a main instrument. In the framework of this chapter, all-round methodical recommendations in the organization of pedagogic educational process of the senior pre-school children‟s imagination development are given. The third chapter summarizes the practical studies, carried out in Riga Pre-school Education Institution (X), the results and conclusions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePasaka kā 5-6 gadu vecu bērnu radošās iztēles veicinātājaen_US
dc.title.alternativeA fairy-tale as a promoter of 5-6 years old children's creative imaginationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию