Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorČaupenoka, Ludmilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21924en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12066
dc.description.abstractČaupenoka Ludmila. Multiplikācijas filmu izmantošana krievu valodas kā svešvalodas apguvē 5. – 6.klasē. – Rīga. 2012. – 80 lpp. Diplomdarbs ir veltīts krievu valodas kā svešvalodas mācīšanas problēmām Latvijā. Autore piedāvā apmācības sākumposmā izmantot animācijas filmas. Sākumposma ilgums ir 70 mācību stundas, šajā laikā tiek veidoti saziņas pamati. Pētījuma autore balstās uz mūsdienīgām pieejām un inovatīvām metodēm svešvalodu mācīšanā. Animācijas filma rada mācēnos pozitīvu noskaņojumu, iesaista viņus aktīvā valodas apguvē. Pamatojoties uz literatūras avotu analīzi, bērnu īpatnībām un prasmēm, skolēnu un skolotāju anketēšanu, kā arī savu personisko pieredzi autore ir izvēlējusies sižetus 6. klasei, izstrādājusi tiem piemērotus uzdevumus un sniedz savus ieteikumus animācijas filmu izmantošanai. Diplomdarbam ir pievienots disks ar videosižetiem. Diplomdarbs būs noderīgs svešvalodu pasniedzējiem un visiem, kas vēlas ar interesi mācīt un mācīties. Atslēgas vārdi: multiplikācijas filma, krievu valoda kā svešvaloda, sākumposms, īpatnības, rekomendācijas, kompetence.en_US
dc.description.abstractChaupenok Ludmila. The Usage of Cartoons at the Lessons of Russian as a Foreign Language in the 5-th and 6-th Forms. – Riga. 2012 – 80 p. The work is devoted to the teaching of Russian as a foreign language in Latvia. The author proposes to use cartoons in the initial stage of learning. The initial stage contains 70 hours of training, during which the basis of communication is formed. In the study, the author relies on modern approaches to the study of foreign languages, using innovative methods. Animation creates a positive attitude, involves students in active language environment. Based on the analysis of literary sources, characteristics and abilities of children, questioning students and teachers and using own teaching experience, the author selected the stories for 6-th grade, has developed tasks to them and makes recommendations on the use of cartoons. CD with videos is attached. The work will be useful for teachers of foreign languages and for all, who wants to learn and teach interesting. Key words: animated cartoon, Russian as a Foreign Language, individuality, recommendatory, competence.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMultiplikācijas filmu izmantošana krievu valodas kā svešvalodas apguvē 5.-6. klasēen_US
dc.title.alternativeUsage of Cartoons in the Lessons of Russian as a Foreign Language in the Forms 5 and 6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige