Show simple item record

dc.contributor.advisorRiemere, Ingaen_US
dc.contributor.authorAsafreja, Andaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:07Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22872en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12103
dc.description.abstractDarba autore ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente. Diplomdarba nosaukums „Skolēnu uzņēmējspēju attīstīšanas iespējas sociālo zinību apguves procesā pamatskolā”. Darba mērķis – pētīt un analizēt uzņēmējspēju attīstības iespējas sociālo zinību apguvē pamatskolā un, balstoties uz pedagoģiskās teorijas, normatīvo dokumentu un X skolas analīzi. Darbā tiek analizētas uzņēmējspējas kā viena no astoņām mūžizglītības kompetencēm, kas nepieciešamas mūsdienu cilvēkam, lai viņš veiksmīgi iekļautos sabiedrībā kā kompetenta, radoša personība. Uzņēmējspēju kompetence sevī ietver noteiktu indivīda īpašību, spēju un prasmju kopumu - jaunradi, inovācijas, uzņēmīgumu, organizatora, vadītāja, plānošanas, lēmuma pieņemšanas prasmes. Izglītībā uzņēmējspēju attīstīšana un pilnveidošana notiek mācību procesā – mācību stundās un ārpusstundu aktivitātēs, skolēniem sadarbojoties, mācoties no savu vienaudžu pieredzes, apgūstot analizēšanas un spriestspējas prasmes, mācoties risināt problēmas, uzņemoties iniciatīvu un atbildību, nebaidoties riskēt, būt elastīgiem domāšanā un praktiskā darbībā. Atslēgvārdi: uzņēmējspējas, sociālās zinības, ekonomiskā izglītība, ārpusstundu aktivitātes.en_US
dc.description.abstractThe author of the work is the student of the Faculty of Education, Psychology and Art of Latvia University. The title of the work is „Possibilities of developing students` entrepreneurship skills in the acquisition of social studies in basic education”. The aim of the work is to investigate and analyse entrepreneurship skills in the acquisition of social studies in basic education based on the analysis of pedagogical theory, Entrepreneurship skills are analysed as one of eight competences in lifelong education necessary to contemporary people in order to adapt to society as competent and creative personality. Entrepreneurship skills contain totality of certain features, skills and ability of an individual- innovation, creation, enterprising, organization, leadership, planning and decision making skills. Development and improvement of entrepreneurship skills in education takes place during the study process- during lessons or out of class activities, while students are cooperating or learning from the experience of their peers, acquiring skills of analysing and reason skills, learning problem solving, being initiative and responsible, not being afraid to risk, being flexible in thinking and during practical activities. Key words: entrepreneurship skills, social sciences, economical education, out of class activities.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu uzņēmējspēju attīstīšanas iespējas sociālo zinību apguves procesā pamatizglītībāen_US
dc.title.alternativePossibilities of developing students’ entrepreneurship skills in the acquisition of socieal studies in basic educationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record