Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agitaen_US
dc.contributor.authorLācīte, Vijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:08Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22895en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12112
dc.description.abstractDarba tēma: ”Kreativitātes veicināšanas iespējas sociālo zinību procesā pamatskolā " Darba autors : Vija Lācīte Darba vadītājs : lektore Mg.izgl. zin. Agita Klempere - Sipjagina Pētījuma mērķis: noskaidrot kreativitātes veicināšanas iespējas sociālo zinību mācību procesa ietvaros. Darba saturs : darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 16 apakšnodaļām, 2 pielikumiem. Darbā ievietoti 18 attēli. Pirmā nodaļā autors atklāj pedagogu un psihologu atziņas par kreativitāti un to šķēršļiem, jaunradi. Otrā nodaļā pievēršas kreativitātes veicinošiem faktoriem – izziņai, radošai domāšanai, iztēlei. Trešā nodaļā – autors atklāj sociālo zinību būtību, apskata kādas mācību metodes, paņēmieni veicina kreativitāti sociālo zinību procesā pamatskolā. Ceturtā nodaļā autors veic pētījumu, kurā ar anketēšanas un radošo uzdevumu palīdzību noskaidro, ar kādām metodēm un paņēmieniem veiksmīgāk veicināt kreativitātes iespējas sociālo zinību procesā pamatskolā. Darba beigās autors secina, ka skolēni labprāt apmeklē sociālo zinību stundas, ka skolēniem ir vēlme aktīvi iesaistīties un darboties šajā procesā. Noslēgumā autors secina, ka viss kreatīvās domāšanas psiholoģiskais pamats ir iztēle. Kreatīva pieeja sociālo zinību stundām ir lieliska iespēja, kā panākt, lai skolēni kļūtu atraktīvi, darboties griboši, lai skolēni apgūtu prasmes priekš sevis, nevis vērtējuma dēļ. Skolotāju pienākums ir palīdzēt skolēniem šo mērķi sasniegt. Atslēgas vārdi – kreativitāte, radošums, radošā domāšana, sociālās zinības, jaunrade, iztēle, process.en_US
dc.description.abstractTheme of the work : Possibilities of promoting creativity in the process of social studies in basic school. Author of the work : Vija Lācīte Leader of the work: lecturer, Mg.ed.sc. Agita Klempere - Sipjagina The volume of the work: introduction, four main chapters, sixteen chapters,two appendixes, eighteen pictures. In the first chapter the author discovers teachers and psychologists opinions about creativity and creation. In the second chapter the author focuses on creativity contributing factors. In the third chapter the author shows the aim of social studies , teaching methods in basic school. In the fourth chapter the author does the research. The research consists of survays and creative tasks. They help to find the most appropriate methods and ways in process of social studies at school. In conclusion the author understands that the pupils like creative and motivating tasks. They willingly participate in lessons of social science. In general, imagination is a psychological basis for creative thinking. It is a great opportunity for further education.Pupils acquire valid skills not to get rated. The teacher`s responsibility is to help pupils achieve the objectives. The key words: creativity, creation, creative thinking, social studies, process, imagination.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKreativitātes veicināšanas iespējas sociālo zinību mācību procesā pamatskolāen_US
dc.title.alternativePossibilities of promoting creativity in the process of social studies in basic schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record