Informatīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā krievu valodas kā svešvalodas mācību stundās 8.klasē
Автор
Skobeļeva, Gaļina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Mūsdienās liela uzmanība tiek pievērsta informatīvo tehnoloģiju izmantošanai skolās. Galvenais uzdevums IT izmantošanā KKS stundās ne tikai sniegt skolēniem zināšanas, bet arī iemācīt audzināmos patstāvīgi meklēt un apgūt tās. Prasme apstrādāt informāciju mūsdienās ir samērā vērtīgs ieguvums. Sakarā ar to, gribētu apskatīt savā darbā IT palīdzības iespējas skolotājam mērķu sasniegšanai. Tika izvirzīti sekojoši uzdevumi: iepazīties ar zinātniski – pedagoģisko literatūru interneta resursu izmantošanā KKS stundās. Analizēt mācību līdzekli “Здравствуй, это я!” 8. klases skolēniem. Sameklēt interneta resursus, ko var izmantot KKS mācīšanā. Pārbaudīt un aprobēt materiālus KKS stundās, izmantojot interneta resursus. Sagatavot metodiskās rekomendācijas.
Pētījuma laikā tika izvirzīti sekojoši secinājumi: jautājums par KKS stundu struktūru nenoved pie vienotās shēmas izveides, kas nepieciešams visiem priekšmetiem. Daži stundu etapi ir pastāvīgi, daži variē, īpaši, kad tiek pielietotas IT. Diplomdarba autors sniedz rekomendācijas stundas vadīšanā izmantojot IT, kur autors dalās ar savu darba pieredzi.
Atslēgas vārdi: krievu valoda kā svešvaloda, informatīvās tehnoloģijas, interneta resursi. Much attention is paid to the using of information tehnologies in schools nowadays. The main challenge for using information tehnologies during lessons of Russian as foreign language is not only to give students the knowledge, but also to teach them to seek it themselves. Ability to process information is quite a valuable asset nowadays. That is why I would like to search support to teachers in achieving their objectives that using of information tehnologies provides. Following objectives were moved out: to study scientific-pedagogical literature about using the Internet during Russian as foreign language; to analyze the teaching aid “Здравствуй, это я!” for students grade 8; to find the Internet resources that can be used for teaching Russian as foreign language; to check and approve the materials during lessons by using the Internet resources; to prepare methodological recommendations.
During the research the following conclusions were made: a matter about structure for lessons of Russian as foreign language does not lead to the creation of the single circuit that requires for all subjects; some parts of lessons are constant, some ranges, especially when the information tehnologies are used. The author of diploma paper provides recommendations and shares with her experience for leading lessons by using the information tehnologies.