Show simple item record

dc.contributor.advisorDudareva, Ineseen_US
dc.contributor.authorStruncēna, Daigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:10Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23117en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12124
dc.description.abstractDiplomdarba „ E-izglītības materiāli fizikā kinemātikas apguvei vakarskolā” mērķis ir Apkopot un analizēt e-izglītības raksturojošo informāciju, noskaidrojot e-izglītības piedāvājumu fizikas apguvē Latvijā. Izpētīt vakarskolas skolēnu attieksmi attiecībā uz piedāvātām iespējām e-izglītībā fizikā. Izstrādāt ieteikumus e-izglītības modelim vakarskolas skolēniem fizikā kinemātikas apguvei, izmantojot pieejamos resursus. Darbs sastāv no divām daļām – vienas teorētiskās un vienas praktiskās daļas, kas veidotas darbā izvirzīto uzdevumu realizēšanai. Teorētiskā daļas sniedz ar e-izglītības skaidrojumu, e-izglītības priekšrocību un trūkumu apkopojumu, Latvijas interneta vietņu izvērtējumu un salīdzinājumu, kurās piedāvā fizikas apguve pašmācībā. Praktiskās daļas ietver vakarskolas e-izglītības analīzi un esošā e-studiju piedāvājuma apskatu, tika aptaujāti 73 skolēni, lai noskaidrotu viņu vērtējumus un ieteikumus par skolas piedāvāto e-vidi. Pēc skolēnu ieteikumiem tika izstrādāti ieteikumi Moodle vides uzlabošanai. Darba apjoms kopā ar izmantotās literatūras sarakstu ir 52 lpp., darbā ietverti 20 attēli, 4 tabulas, pievienoti 6 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper „ Materials of e- education in physics for the evening school” is to summarize and analyze the characteristic situation in e-education by finding out the offer of e-education in physics in Latvia, to research the attitude of the evening school students regarding the offered opportunities in physics e-education, to work out suggestions for the e-education model by using the available resources. The diploma paper consists of two parts- one theoretical and one practical part. The theoretical part gives the explanation of the e-education, the summary of its advantages and disadvantages, comparison and evaluation of Latvia Internet sites which offer self- study courses in physics. The practical part includes the analysis of the evening school e-education and the present offer of e-studies. 73 students were questioned to find out their opinion and evaluation of the e-environment offered by the school. According to the students suggestions the improvement suggestions for Moodle platform were worked out. The paper consists of 52 pages, including the list of literature, there are 20 pictures, 4 tables and 6 supplements.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleE-izglītības materiāli fizikā kinemātikas apguvei vakarskolāen_US
dc.title.alternativee-Education materials in physics for the acquisition of kinematics in the evening schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record