• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Saistītās runas pilnveide 5-6gadīgiem bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību

Thumbnail
Öffnen
299-23155-Polence_Viktorija_vp08077.pdf (23.80Mb)
Autor
Polence, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba temats ir „Saistītās runas pilnveide 5 – 6 gadīgiem bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību”. Bakalaura darba autors: Viktorija Polence. Strukturāli darbs sastāv no: ievada, 4 nodaļām, apakšnodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta, pielikumiem. Darba autore apkopoja ar darba tēmu saistītu literatūru. Darba pirmajā teorētiskajā daļa ir apskatīta 5  6 gadīgu bērnu attīstība, viņu fiziskās un psihiskās attīstības joma (atmiņa, jūtas, domāšana, uzmanība un runāšana), ka arī sociālā un emocionālā attīstība. Otrajā daļa tiek aplūkota runas attīstīšana bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību, kuriem pārsvarā ir leksiski gramatiskie, fonētiski fonemātiskie vai arī fonemātiskie traucējumi. Trešajā daļā tiek aplūkota logopēdiskā koriģējoši attīstošā darbība runas traucējumu novēršanai bērniem ar VSNA. Izskatīti paņēmieni un kritēriji veiksmīgai koriģējošai darbībai. Praktiskā darbība, mērķu sasniegšana, hipotēzes apstiprināšana un secinājumi ir iekļauti ceturtajā daļā. Atslēgvārdi:b VSNA – valodas sistēmas nepietiekama attīstība, 5  6 gadīgi bērni, saistītā runa, koriģējoši attīstošā darbība.
 
The subject of this dissertation is “The development of the associated speech of 56 year old children with an underdevelopment of the language system”. The author of this dissertation is Viktorija Polence. Structurally this work consists from: introduction, 4 chapters, subchapters, conclusion, bibliography and appendices. The author summarized literature related to the topic of this dissertation. The development of the 56 year old children, their physical and mental development (memory, feelings, thinking, attention and speaking) as well as social and emotional development is reviewed in the first theoretical part. The speech development of children with underdevelopment of the language system who mainly have lexically grammatical, phonetic phonemic or even phonemic disorders is reviewed in the second part. The speech therapy corrective and developing work to prevent speech disorders of children with an ULS is reviewed in the third part. The methods and criteria of the successful corrective work are also reviewed. In the fourth part are included: practical work, goal achievement, hypothesis confirmation and conclusions. Keywords:ULS  underdevelopment of the language system, 56 year old children, associated speech, corrective and developing work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12134
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV