• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mājdzīvnieka loma bērna sociālo prasmju attīstības veicināšanā.

Thumbnail
Открыть
299-23160-Masinska_Krista_kr07008.pdf.pdf (1.445Mb)
Автор
Mašinska, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daiktere, Ineta
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma ir „Mājdzīvnieka loma bērna sociālo prasmju attīstības veicināšanā”. Cilvēka un dzīvnieka attiecības un to nozīme ir daudznozīmīgs jautājums, kura izpētē nonākt pie striktiem un drošticamiem rezultātiem ir ļoti grūti. Tomēr, tas ir arī būtisks jautājums, kura sīkāka izpēte varētu uzlabot cilvēka dzīves kvalitāti. Darbā tiek izvirzīts apgalvojums, ka mājdzīvnieka esamība ģimenē ir saistīta ar bērna socializācijas prasmēm un pašnovērtējumu. Darba pirmajā nodaļā tiek aplūkotas socializācijas procesa teorētiskās nostādnes, kas iekļauj arī sociālo statusu un lomu aplūkošanu, kā arī jautājumu par cilvēka identitāti un empātijas spēju. Otrajā nodaļā uzmanība tiek vērsta uz dzīvnieka lomu cilvēka dzīvē un mājdzīvnieka nozīmi bērna attīstībā. Trešo daļu veido empīriskā pētījuma izklāsts, kur uzsvars tiek likts uz korelācijām, ar kuru palīdzību iespējams pierādīt saistību starp mainīgajiem. Diskusijas daļā autore sniedz pārskatu par radniecīgiem pētījumiem un norāda uz līdzīgiem pētījumu rezultātiem. Atslēgas vārdi: Socializācija, socializācijas process, lomas un statusi, empātija, mājdzīvnieka nozīme, korelācija.
 
The theme of master’s paper is “The role of a pet in the social skill development of a child”. Relationship between a human and a pet and its importance is a significant question, after investigation of which is difficult to come to strict and reliable conclusion. However, it is an essential question which closest investigation can improve quality of human life. The master’s paper puts forward the statement that owning a pet is connected with kids’ social skills and self-esteem. The first chapter deals with theory of socialization, which also includes social status and observation of roles, as well as questions of humans’ identification and skills of empathy. The second chapter pays attention to the role of a pet in humans’ life and significance of a pet in development of a child. The third part is experiential observation, where the stress is put to correlation with the help of which it is possible to prove the connection between variables. The author has studied similar researches and points out similar observation results. Key words: Socialization, roles and statuses, empathy, role of a pet, correlation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12137
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV