• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Virzītā mācīšanās fizikas apguvē vidusskolā

Thumbnail
Открыть
299-23177-Cudare_Natalija_nv07037.pdf (5.421Mb)
Автор
Čudare, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dzērve, Uldis
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbs "Virzītā mācīšanās fizikas apguvē vidusskolā" izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrā sadarbībā ar LU Fizikas un matemātikas fakultāti. Darba apjoms 32 lpp. kopapjomā satur ievadu (1 lpp.), divas daļas (11 lpp. un 14 lpp.), nobeigumu (1 lpp.), kā arī izmantotās informācijas avotu sarakstu (10 avoti) un pielikumu ( 3 vienības). Diplomdarbā aplūkota virzītās mācīšanās metodes izmantošana fizikas kursa Ķermeņu kustības tēmas ietvaros ar mērķi attīstīt skolēniem algoritmiskas prasmes un pielietot tās vispārīgām situācijām. Diplomdarba galvenais rezultāts ir fizikas priekšmeta tēmai izstrādātie stundu izvērstie plāni, izmantojot virzīto mācīšanās metodi.
 
Diploma thesis "Gradual release of responsibility in high school" developed at the University of Latvia in Faculty of Education, Psychology and the Arts in the Teaching adult education centre, in cooperation with the Faculty of Physics and mathematics. The amount of work, p. 32. total content contains prelude (1 p.), two parts (11 p. and 14 p.), final (1 p.), as well as the list of sources of information (10 sources) and attachment (3 units). Method of Gradual release of responsibility has been explored in the course of physics topic with the aim to develop students algorithmic skills and apply them to the General situations. The main result of the Diploma is by using the method of gradual release of responsibility develop detailed lesson plan to realize the physics subject theme.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12142
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV