Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Imanta Vecozola klusajās dabās un to izmantošanas iespējas vizuālajā mākslā 9.klasē
Автор
Sprance, Rudīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Irbe, Ingrīda
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba „Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Imanta Vecozola klusajās dabās un to izmantošanas iespējas vizuālajā mākslā 9. klasē” galvenais mērķis ir izpētīt I.Vecozola mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un to pielietošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 9.klasē. Lai mērķi sasniegtu, tiek izvirzīti vairāki uzdevumi, kuru ietvaros autore pēta un apraksta I.Vecozola mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un pusaudžu vecumposmu īpatnības, veic vizuālās mākslas pamatizglītības standarta un programmas izpēti, izstrādā un realizē uzdevumu kopu, piemērojot atbilstošas pedagoģiskās metodes, kā arī analizē un apkopo pedagoģiskā izmēģinājumdarbībā iegūtos rezultātus.
Diplomdarba nobeigumā var iepazīties ar pētījuma rezultātiem, secinājumiem un gūtajām atziņām. Pielikumā ir iekļautas uzskates materiālos izmantotās mākslinieka darbu reprodukcijas, izdales materiāli, izstrādātā uzdevumu kopa, vērtēšanas sistēmas tabulas un skolēnu darbu attēli.
Atslēgvārdi: Imants Vecozols, klusā daba, faktūra, radošais darbs. The main aim of the diploma work „Artistic means of expression in Imants Vecozols still life and possibilities of their application in visual art in Grade 9” is to explore Imanta Vecozola artistic expression resources and their chances of putting them into practice in the Visual Art lessons in Class 9. There are the series of tasks which the author explores within the framework and describes the artistic expressions resources and teens individualities for achieving the target. The author is doing the Visual Art education standard and program’s research, develops and realises a set of tasks by applying the appropriate pedagogical methods, as well as analyses and collects the results of pedagogical trial operation.
In conclusion of diploma work you can acquaint yourself with the results of the research, the conclusions and gained cognitions. There are included visual aids of artist’s work reproductions, handouts, the chart of evaluating system and student’s work in the supplement.
Key words: Imants Vecozols, still life, texture, creative work.