Show simple item record

dc.contributor.advisorVēzis, Viestursen_US
dc.contributor.authorMiklašonoka, Jogitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:16Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:16Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23367en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12154
dc.description.abstractDotajā darbā tika pētīta radošā darbība un tās attīstība pedagoģiskajā procesā, kā arī apkopti pedagogu un psihologu atzinumi par personību un tās radošumu, kuri kļuva par darba teorētisko pamatu. Ir apskatāmi labās prakses piemēri, uz kuriem balstoties, ir izstrādāts uzdevuma krājums radošās darbības veicināšanai. Šajā darbā ir apskatīts mācību priekšmeta „Informātika” saturs gan pamatskolā, gan vidusskolā, kas nosaka, ka skolā iegūtajām zināšanām ir jābūt noderīgām reālajā dzīvē – skolā tās jāspēj izmantot citu mācību priekšmetu apguvē. Darba pamatdaļā ir aprakstīti skolēnu radošās darbības veidi informātikas stundās. Izstrādāts radošo uzdevumu krājums un stundu piemēri, metodiskie ieteikumi darbam ar tiem. Darbs sastāv no četrām nodaļām un pieciem pielikumiem. Darba kopējais lappušu skaits – 90 lpp. Izmantoto avotu skaits – 20. Atslēgvārdi – informātika, informātikas didaktika, mācību metodes, radošums, radoša darbība.en_US
dc.description.abstractThe paper studies the creative process and its development in the pedagogical process, as well as the views of teachers and psychologists about the personality and creativity, which became the theoretical basis of the paper. Are all the examples of good practice, based on which the task is designed to encourage creative activity reports. The paper deals with the subject "Informatics" contents for both primary and secondary schools, which states that knowledge acquired at school should be useful for real life. It has to be applied for other disciplines at a secondary school level. The main part of the paper describes students' creative activities during computer studies. Developed by the creative task of collection and lesson examples of methodological recommendations for working with them. The paper consists of four sections and five appendices. Total number of pages – 90. The number of used resources – 20. Keywords - informatics, informatics didactics, teaching methods, creativity.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSSkolēna radošā darbība informātikas stundāsen_US
dc.title.alternativePupil’s creative work in informatics lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record