• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Profesionālās vidusskolas vadības komandas darbība mācību sasniegumu pilnveidē.

Thumbnail
Öffnen
299-27115-Riekstina_Marina_mr07052.pdf (637.7Kb)
Autor
Riekstiņa, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darbs „Profesionālās vidusskolas vadības komandas darbība mācību sasniegumu pilnveidē” tika izstrādāts ar mērķi raksturot vadības komandas darbību mācību sasniegumu pilnveidē profesionālajā vidusskolā. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīti jautājumi par komandu, tās veidošanu, par mācību sasniegumiem, izvērtējumu profesionālajā vidusskolā, sadarbības formu izvēli mācību sasniegumu pilnveidē. Maģistra darba mērķauditorija ir audzēkņi, vecāki un skolotāji. Praktiskajā daļā pielietotās pētnieciskās metodes ir: dokumentu izpēte un analīze, audzēkņu, vecāku un skolotāju anketēšana, anketu datu analīze. Pētījumā piedalījās Vecbebru profesionālās vidusskolas otrā ēdināšanas servisa kursa audzēkņi, vecāki, skolotāji. Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem datiem tika izveidoti ieteikumi vadības komandas darbībai mācību sasniegumu pilnveidei.
 
Master’s Paper ”Activities of the managerial staff of Professional Secondary school in improving study attainment” was worked out with an objective to haraktirise cooperation of the managerial staff with in the process of improvement. The theoretical part of the Paper considers questions connected with the staff, distribution of roles in the team, and choice of forms of cooperation with educators and parents in improving study attainment. Methods used in the practical part are: study and analyses of documents, questionnairing of students, parents and teachers, analyses of questionnaires` data. People involved in the study were 2nd- year students of catering department, their parents and teachers. On the ground of the data gained in the result of the study recommendations have been worked out for activities of study attainment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12204
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV