• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Profesionālās vidusskolas vadības komandas darbība mācību sasniegumu pilnveidē.

Thumbnail
Открыть
299-27115-Riekstina_Marina_mr07052.pdf (637.7Kb)
Автор
Riekstiņa, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbs „Profesionālās vidusskolas vadības komandas darbība mācību sasniegumu pilnveidē” tika izstrādāts ar mērķi raksturot vadības komandas darbību mācību sasniegumu pilnveidē profesionālajā vidusskolā. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīti jautājumi par komandu, tās veidošanu, par mācību sasniegumiem, izvērtējumu profesionālajā vidusskolā, sadarbības formu izvēli mācību sasniegumu pilnveidē. Maģistra darba mērķauditorija ir audzēkņi, vecāki un skolotāji. Praktiskajā daļā pielietotās pētnieciskās metodes ir: dokumentu izpēte un analīze, audzēkņu, vecāku un skolotāju anketēšana, anketu datu analīze. Pētījumā piedalījās Vecbebru profesionālās vidusskolas otrā ēdināšanas servisa kursa audzēkņi, vecāki, skolotāji. Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem datiem tika izveidoti ieteikumi vadības komandas darbībai mācību sasniegumu pilnveidei.
 
Master’s Paper ”Activities of the managerial staff of Professional Secondary school in improving study attainment” was worked out with an objective to haraktirise cooperation of the managerial staff with in the process of improvement. The theoretical part of the Paper considers questions connected with the staff, distribution of roles in the team, and choice of forms of cooperation with educators and parents in improving study attainment. Methods used in the practical part are: study and analyses of documents, questionnairing of students, parents and teachers, analyses of questionnaires` data. People involved in the study were 2nd- year students of catering department, their parents and teachers. On the ground of the data gained in the result of the study recommendations have been worked out for activities of study attainment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12204
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV