Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorKotāne-Pilāne, Valdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:23Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27895en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12212
dc.description.abstractDiplomdarbs „Skolēnu tēlainās domāšanas rosināšana vizuālajā mākslā sākumskolā” izstrādāts ar mērķi izpētīt skolēnu tēlainās domāšanas rosināšanas lomu un iespējas vizuālās mākslas stundās sākumskolā. Teorētiskajā daļā raksturota domāšanas būtība, tēlainās domāšanas process, iztēles un radošās domāšanas veicināšanas nozīme tēlainās domāšanas rosināšanā, kā arī apskatītas skolēnu tēlainās domāšanas rosināšanas iespējas. Situācijas izpētei par pētāmo problēmu, ir veikta skolotāju aptauja un rezultātu analīze, kā arī skolēnu tēlainās domāšanas spēju analīze radošajos darbos. Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība ir veikta ar mērķi izvērtēt, cik lielā mērā ar skolēnu tēlainās domāšanas rosināšanas paņēmienu izmantošanu vizuālās mākslas stundās sekmējami radošās darbības rezultāti. Atslēgas vārdi – tēlainā domāšana, vizuālā māksla, radošā domāšana, iztēle.en_US
dc.description.abstractDas Ziel der Diplomarbeit „Die EinbildungsfĻrderung der SchŅler im Zeichenunterricht in der Primarschule” ist ihre Bedetutung und FĻrderungsmĻglichkeiten im Zeichenunterricht in der Primarschule zu erforschen. Im theoretischen Teil werden der Gegenstand der Denkweise und die Prozesse während der Vorstellung charakterisiert. In der Forschungsarbeit wird es bestimmt, welchen Einfluss die Einbildungskraft und kreatives Denken bei der FĻrderung des bildlichen Denkens haben. Es werden hier FĻrderungsmĻglichkeiten betrachtet, um die Vorstellungskraft der SchŅler zu fĻrdern. Die erworbenen Ergebnisse der Lehrerumfrage und der Analyse Ņber die Einbildungskraft der SchŅler in kreativen Arbeiten dienen als Grundlage bei der Erforschung vorhandener Situation zum Forschungsproblem. Die pädagogische Untersuchung ist durchgefŅhrt, um auszuwerten, auf welche Art und Weise die Ergebnisse kreativer Tätigkeit im Zeichenunterricht verbessert werden kĻnnen, wenn man unterschiedliche Methoden zur FĻrderung des bildlichen Denkens bei den SchŅlern gebraucht. SchlŅsselworte – bildliches Denken, Zeichenunterricht, kreatives Denken, Einbildung.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu tēlainās domāšanas rosināšana vizuālajā mākslā sākumskolāen_US
dc.title.alternativePromoting the imaginative thinking at visual art lessons at the junior primary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record