Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zentaen_US
dc.contributor.authorKultiševa, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:23Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28089en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12213
dc.description.abstractDiplomdarbs „Latviešu valodas mācību saturs skolēna apzinātas lasītprasmes veicināšanai 3. klasē”. Darba autore: Marina Kultiševa Darba vadītāja: profesore Dr. paed. Zenta Anspoka Diplomdarbs izstrādāts ar mērķi pētīt un analizēt latviešu valodas mācību saturu skolēna apzinātas lasītprasmes veicināšanai 3. klasē un piedāvāt ieteikumus darba pilnveidošanai. Tika izvirzīts pētījuma jautājums - Kādi psiholoģiski pedagoģiskie nosacījumi jāņem vērā, lai veicinātu apzinātas lasītprasmes attīstību? Meklējot atbildi uz pētījuma jautājumu, tika analizēta teorētiskā literatūra par pētāmo problēmu, veikts pētījums par skolēnu apzinātas lasītprasmes līmeni 3. klasē, apkopoti iegūtie rezultāti. Tie ļāva piedāvāt ieteikumus darbam lasītprasmes pilnveidei latviešu valodas stundās pamatizglītības pirmajā posmā. Diplomdarbs sastāv no 3 daļām. Pirmajā daļā un otrajā daļā tiek analizētas teorijas par lasītprasmi kā vienu no runas darbības veidiem, apzinātas lasītprasmes kvalitātes nodrošinājumu pedagoģijas procesā, bet trešajā daļā ir 3. klases skolēnu apzinātas lasītprasmes pētījums praksē. Pētījuma laikā tika izstrādātas un aprobētas 5 mācību stundas ar mērķi izzināt skolēnu apzinātās lasītprasmes līmeni un veicināt tā attīstību. Darba apjoms 89 lapas. Darbs sastāv no 10 tabulām, 10 attēliem, 20 izmantotās literatūras avotiem, 15 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThe diploma paper „Curriculum of the Latvian Language to Facilitate Intentional Reading in Class 3”. Author: Marina Kultiševa Advisor: Prof.Dr. paed. Zenta Anspoka The aim of the diploma paper was to study and analyse the curriculum of the Latvian language to facilitate intentional reading in class 3 and to come forward with suggestions in order to improve the process. The following research question was brought forward – Which psychological and pedagogical conditions have to be taken into consideration in order to facilitate intentional reading? In order to find the answer to the research question the author of the paper analysed theoretical literature on the research topic, carried out a research on the level of intentional reading skills in class 3 and summarised the findings. They made it possible to come forward with suggestions on the improvement of reading skills during the Latvian language lessons at the first stage of elementary education. The diploma paper consists of 3 parts. The first and the second part of the paper give the analysis of the theory on reading as one of the forms of language and on provision the quality of reading skills in pedagogical process, but the third part provides the study of intentional reading skills in class 3 in practice. Five lessons were designed and carried out during the study. Their aim was to find out the level of intentional reading and facilitate its development. The paper consists of 89 pages. It includes 10 tables, 10 pictures, 20 sources of literature, and 15 addenda.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLatviešu valodas mācību saturs skolēna apzinātas lasītprasmes veicināšanai 3.klasēen_US
dc.title.alternativeThe content of the Latvian language studies for promoting a conscious reading skill of Grade 3 pupilsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record