• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu mācīšanās tipi vārdu krājuma apguvē vācu valodas stundās

Thumbnail
Открыть
299-28425-Uldrike_Liva_lu07001.pdf (3.090Mb)
Автор
Uldriķe, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sokolova, Valentīna
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Vārdu krājums ir būtisks svešvalodas elements. Tas ir pamats komunikācijai svešvalodā, jo bez vārdu krājuma nav iespējams sazināties. Tā kā skolēniem ir dažādi mācīšanās stili, ir svarīgi, lai viņi izmantotu atbilstošas metodes jaunās leksikas uzņemšanai. Lai palielinātu mācīšanās stilu efektivitāti vācu kā svešvalodas stundās, skolotājam ir jāņem vērā mācīšanās stilu paradigmas un jāizstrādā mācību stundas, kurās šī informācija tiek ņemta vērā. Tāpēc šajā darbā tiek pētīti dažādi mācīšanās stili, tipi un to klasifikācija. Tiek definēts un klasificēts vārdu krājums, apskatīti faktori, kas ietekmē vārdu krājuma apgūšanu, un izstrādāta praktiska uzdevumu tipoloģija. Aprakstīto teoriju apstiprinājumu var atrast diplomdarba praktiskajā daļā, kur tiek pētītas divas mācību stundas, kuru mērķi bija vārdu krājuma paplašināšana, iepazīstināšana, izrunas un ortogrāfijas apmācība.
 
Wortschatz ist ein wesentliches Element der Fremdsprache. Es ist die Basis fŅr die fremdsprachliche Kommunination, weil ohne Wortschatz keine Nachricht vermittelt werden kann. Da die SchŅler unterschiedliche Lerntypen aufweisen, ist es wichtig, dass geeignete Methoden fŅr die Lexikaufnahme verwendet werden. Zur Maximierung der Lerntypen im DaF-Unterricht sollte der Lehrer die Lerntypparadigmen der SchŅler beachten und die Unterrichtsstunden, die diese Information berŅcksichtigen, entwickeln. Daher werden in der vorliegenden Diplomarbeit verschiedene Lerntypen, Lernstile und ihre Klassifikation untersucht. Es wird die Wortschatzarbeit definiert und klassifiziert, Faktoren, die das Wortschatzerlernen beeinflussen, beschrieben und die praktische Übungstypologie ausarbeitet. Die Belege der beschriebenen Theorien kann man in dem praktischen Teil der Arbeit finden.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12216
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV