Ķīmijas apguve skolēniem ar mācīšanās traucējumiem pamatskolā
Author
Brikere, Vija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Namsone, Dace
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Ķīmijas apguve skolēniem ar mācīšanās traucējumiem pamatskolā. Brikere, V; darba vadītāja Dr.ped. Namsone D.
Darba mērķis panākt, ka uzlabojas mācību rezultāti skolēniem ar mācīšanās traucējumiem ķīmijas tēmu apguvē pamatskolas klasēs, izstrādājot atbalsta materiālus un veicot atbalsta pasākumus.
Darbā ir izpētīta un izanalizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra par bērniem ar mācīšanās traucējumiem - disleksiju ( rada grūtības iemācīties lasīt un rakstīt), kas veicina skolēnu nesekmību pamatskolā. Darbā izstrādāti un aprobēti atbalsta materiāli Griķu pamatskolas 6.un 8.klasē.
Darbā pierādīts, ka mācību rezultāti skolēniem ķīmijas tēmu apguvē pamatskolas klasēs uzlabojas ja:
tiek nodrošināti atbalsta materiāli un atbalsta pasākumi.
MĀCĪŠANĀS TRAUCĒJUMI, DISLEKSIJA, ATGĀDNE, SPĒLE, PĀRBAUDES DARBS, INDIVIDUĀLA PIEEJA The objective of diploma paper „Acquisition of chemistry for pupils with learning difficulties in basic school” is to improve students academic success with learning disabilities in primary school chemistry lessons, developing support materials and support activities.
The author of diploma paper is Brikere V; the supervisosr is Dr.ped. Namsone D.
The diploma paper „Acquisition of chemistry for pupils with learning difficulties in basic school” consists of 70 pages, 17 pictures, 20 literature resources, 7 supplements.
This study examines and analyzes the educational-psychological literature on children with learning disabilities - dyslexia (makes it difficult to learn to read and write). The research has developed and tested support materials in forms 6th and 8th Griki Elementary school.
The paper demonstrated that the learning outcomes improves in chemistry lessons in basic school if there are provided support materials-information reminders, specially designed worksheet