Spēļu elementu izmantošana krievu valodas stundās skolēniem ar mācību traucējumiem
Author
Guļaško, Laima
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kurpniece, Rozanna
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir veltīta KVS apmācīšanas problēmai skolēniem ar mācību traucējumiem. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt uzdevumus ar spēļu elementiem mācību komplektam ” Просто по-русски. 6 класс”, virzītus uz konkrēti noteikto skolēnu grupu. Diplomdarbam ir divas daļas. Pirmajā daļā ir kopējais raksturojums mūsdienu sabiedrības aktuālai problēmai „mācību traucējumi”, izskatīti pamata traucējumu veidi, ir dots problēmas metodiski-didaktiskais aspekts.
Diplomdarba otrajā daļā ir piedāvāts spēļu uzdevumu komplekss, skolēniem ar dažādiem mācību traucējumiem. Izstrādājot uzdevumus tika ņemti vērā problēmgrupas skolēnu anketēšanas rezultāti .Diplomdarbā ir piedāvātas rekomendācijas KVS skolotājiem darbam ar skolēniem, kam ir mācību traucējumi.
Atslēgu vārdi: KVS - krievu valoda kā svešvaloda, mācību traucējumi, spēļu elementu formas. The theme of the Diploma Paper is dedicated to teaching RFL to students with learning disorders. The aim of the Diploma Paper is to design tasks with game elements for course book ”Просто по-русски. 6 класс”, directed to specific group of students. The Diploma Paper consists of two parts. The first part contains overall description of modern society’s topical problem of “learning disorders”, the basic disorders are discussed and the methodical-didactic aspect of the problem is given.
The second part of the Diploma Paper offers set of game tasks for students with different learning disorders. In order to design tasks, the results of the target students’ questionnaires were taken into account. The Diploma Paper offers recommendations to teachers of RFL working with students with learning disorders.
Key words: RFL – Russian as foreign language, learning disorders, forms of game elements