Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorŠugajeva, Gaļinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:28Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29926en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12255
dc.description.abstractDiplomdarba „Darba burtnīcu izstrāde „Dabaszinību” mācību priekšmeta stundām 3. klasē” pētījuma mērķis ir izpētīt „Dabaszinību” apguvi 3. klašu skolēniem, izmantojot darba burtnīcas. Darbā ir četras nodaļas. Pirmajā nodaļā ir sniegta Latvijas „Dabaszinību” mācību priekšmeta standarta analīze, kā arī šīs programmas un Krievijas mācību sistēmas standartu salīdzinošā analīze. Otrajā nodaļā ir izskatītas 3. klases skolēnu psiholoģiskās īpatnības, kuras jāņem vērā, izstrādājot darba burtnīcas. Trešajā nodaļā autore iepazīstina ar darba burtnīcu izmantošanas analīzi skolā. Pamatojoties uz veikto analīzi, tika atrastas tēmas, kuras, pēc skolotāju domām, darba burtnīcās ir visvājāk izstrādātas. Ceturtā nodaļa ir veltīta tēmu „Zemes virsma” un „Tavi dabas vērojumi” izstrādāto darba lapu veiktajai aprobācijai skolā. Atslēgvārdi: dabaszinības, darba burtnīca, darba lapa.en_US
dc.description.abstractThe topic of the present Diploma Thesis is the development of Nature Study workbooks for schoolchildren in the third grade. The goal of this study is to explore various approaches to teaching of Nature Study with workbooks to third grade students at secondary schools. The present Diploma Thesis consists of four Chapters. In Chapter One the analyze of Latvian standards of teaching is provided. These are then compared with the Russian system of education. Chapter Two gives insight into psychological characteristics of the third grade students that must be taken into consideration and relied on when developing the workbooks. Chapter Three evaluates the use of workbooks in secondary schools. Based on this evaluation, the subjects have been identified, that according to teachers, are least represented in the workbooks. These subjects are: “The surface of the Earth” and “Your observations in nature”. The fourth Chapter presents the trial of new worksheets covering the subjects “The surface of the Earth” and “Your observations in nature”. Keywords: Nature Study, worksheet, workbook.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDarba lapu izveide dabaszinību stundām 3. klasēen_US
dc.title.alternativeDesigning work sheets for nature science lessons in Grade 3en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige