Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorKrišāne, Ilonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29949en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12256
dc.description.abstractKvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt konstruēšanas rotaļu izmantošanu 2 - 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā. Pētījuma jautājums - Kā konstruēšanas rotaļas izmantojamas 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā? Kvalifikācijas darbs sastāv no piecām nodaļām: •Pirmajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanos; •Otrajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par konstruēšanas rotaļām; •Trešajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā um psiholoģiskā literatūra par 2 3 gadus vecu bērnu vecumposmu īpatnībām; •Ceturtajā nodaļā tiek veikta pedagoģiskās pieredzes izpēte 2 -3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanās; •Piektajā nodaļā tiek eksperimentāli pārbaudītas konstruēšanas rotaļu izmantošana 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā. Atslēgas vārdi: Ģeometriskās figūras, konstruēšanas rotaļas, 2, 3 gadus veci bērni.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKonstruēšanas rotaļu izmantošana divu, trīs gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanāen_US
dc.title.alternativeUse of construction games for two- three years old children understanding development of geometrical shapesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию