Show simple item record

dc.contributor.advisorDudareva, Ineseen_US
dc.contributor.authorBukins, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30011en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12260
dc.description.abstractSkolotāja pieredzes darbā „Mācību procesa vērtēšana tēmas „elektrība” apguvē fizikas stundās 11.klasē” ir apkopota un izvērtēta pieredze, ko darba autors ir guvis no 2011./2012. un 2012./2013. mācību gadā esot fizikas skolotājs Siguldas Valsts ģimnāzijā. Pieredzes darba mērķis ir apkopot pieredzi par dažādiem vērtēšanas veidiem, to nozīmi un lietderību mācību procesā. Lai sasniegtu mērķi, tiek izvirzīti sekojoši darba uzdevumi: 1) veikt teorijas un metodisko ieteikumu apkopojumu par mācību procesa plānošanu, organizēšanu, ņemot vērā vērtēšanu mācību procesā; 2) veikt pieredzes apkopojumu par vērtēšanas iekļaušanu mācību procesa plānošanā, organizēšanā un praktiskajā ieviešanā; 3) izanalizēt dažādus vērtēšanas veidus un to savstarpējo saistību; 4) izvērtējot gūto pieredzi, izdarīt secinājumus un izstrādāt konkrētus ieteikumus turpmākai profesionālās darbības uzlabošanai.en_US
dc.description.abstractThe teacher field experience paper „Assessment of the teaching/learning process in the acquisition of the theme „Electricity” in physics in Grade 11” summarizes and evaluates experience that author has acquired as physics teacher in Sigulda State Gymnasium during teaching years 2011/2012 and 2012/2013. The aim of this teacher field experience paper is to gather experience about various types of assessment and their role in learning process. In order to reach this aim following objectives have been developed: 1) research of theories and methodological experience in field of learning process planning, organization while taking into consideration assessment aspect; 2) summarize experience about assessment in planning, organizing and practical execution of teaching process; 3) evaluate various types of assessment and their mutual correlation; 4) make conclusions and develop certain recommendations for further professional development based on gained experience.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību procesa vērtēšana tēmas „Elektrība” apguvē fizikas stundās 11.klasēen_US
dc.title.alternativeAssessment of the teaching/learning process in the acquisition of the theme „Electricity” in physics in Grade 11en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record