Show simple item record

dc.contributor.advisorŠtekele, Ineseen_US
dc.contributor.authorZase, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:31Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31212en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12276
dc.description.abstractIngas Zases diplomdarba „Sociālpedagoģiskā darbība veiksmīgas adaptācijas nodrošināšanā Rīgas 92. vidusskolas 4.a klasē pārejai uz 5. klasi” mērķis ir analizēt Rīgas 92. vidusskolas 4.a klases skolēnu prognozējamās adaptācijas problēmas un izstrādāt veiksmīgas adaptācijas programmu pārejai uz 5. klasi. Teorētiskajā daļā darba autore raksturoja adaptācijas un adaptācijas procesa jēdzienu būtību, tā pedagoģiskos, sociāli psiholoģiskos un fizioloģiskos aspektus. Kā arī tika analizēta skolas un ģimenes sadarbības loma adaptācijas problēmu risināšanā. Praktiskajā daļā darba autore veica 4.a klases iespējamo adaptācijas problēmu izpēti, kas traucētu veiksmīgas adaptācijas procesa norisei 5. klasē, izpētes laikā izmantojot anketēšanas un intervijas metodes. Pamatojoties uz iespējamo adaptācijas problēmu izpētes rezultātiem 4.a klasē un izmantojot literatūras analīzē iegūtajās atziņas, darba autore izstrādāja sociālpedagoģiskās darbības programmu veiksmīgas adaptācijas nodrošināšanā 4. klases skolēniem, pārejai uz 5. klasi, kas aprobēta un veikta aprobācijas analīze. Atslēgas vārdi: adaptācija, adaptācijas problēmas, sociālais pedagogs, sociālpedagoģiskā darbība.en_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma project „Socialpedagogical activities providing successful adaptation in Riga 92. secondary school in transition form 4a to form 5 ” written by Inga Zase is to analyse Riga 92. secondary school’s problems of the forecast adaptation of form 4a pupils and to produce a successful program for a transition to form 5. In the theoretical part the author characterized the essence of adaptation and the conceps of adaptation process, i.e. its pedagogical, socially the psychological and physiological aspects. School and family collaboration role in solving adaptation problems were also analysed. In the practical part the author performed the explore action of form 4a possible adaptation problem, what should trouble process of a successful adaptation motion in a form 5, to research that questionnaire and interview methods ewre used. On the ground of the research results of the possible adaptation problems in a form 4a and analysis of the, the author produced the socialpedagogical action programs to from 4a to 5 form. The analysis approbated and executed. Key words: adaptation, adaptation problems, social educator, socialpedagogical activity.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība veiksmīgas adaptācijas nodrošināšanā Rīgas 92. vidusskolas 4.a klasē pārejai uz 5. klasien_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical work for ensuring successful adaptation of pupils transferring from Garde 4 to Grade 5 at Rīga Secondary school Nr.92en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record