Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorEglīte, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:33Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32070en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12293
dc.description.abstractDarba autore: Ilze Eglīte Darba nosaukums: Emocionālās attīstības iespējas sākumskolā zīmējot portretus vizuālās mākslas stundās. Darba teorētiskajā daļā tika analizēti emociju un jūtu jēdzieni, kā arī mācību metodes – spēles, pārrunas un vizualizēšana emociju apgūšanā. Tāpat apskatīts ir portreta jēdziens un portreta žanrs vizuālās mākslas saturā sākumskolā. Raksturoti mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi, materiāli un tehnika. Emocijas portretā ir iespējams attēlot ar dažādākajiem mākslinieciskās izteiksmes līdzekļiem: modulēšanu, līniju, krāsu un formu. Pētījuma gaitā tika veikta pedagoģiska izmēģinājuma darbība, vizuālās mākslas stundu izpēte 2. klasē un rezultātu analīze. Izmantojot tādas pētīšanas metodes kā pedagoģiskā novērošana un pārrunas ar bērniem. Atslēgas vārdi: emocijas, emocionālā attīstība, jūtas, portrets, zīmēšana.en_US
dc.description.abstractThe author of work: Ilze Eglīte The title of work: The possibilities of emotional development in primary school, drawing portraits in Art classes. In the theoretical part of work is analysed the idea of emotions and feelings as well as the instructional methods – games, discussions and visualization in the process of the familiarization of emotions. There is inspected the idea of portrait and the genre-painting of portraits in the content of Art in primary school, as well as characterized the means of artistry expressions, materiāls and technique. Using different means of artistry expressions in the emotional portrait is possible to portrey the modulation, lines, colours and shapes. Using investigation methods such as pedagogical observation and discussion with children in the process of investigation wascarried out the activity of teaching practice, the visiting Art lessons in Form 2 and the analysis of results. Key words: emotional, emotional development, feelings, portraits, Art.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleEmocionālās attīstības iespējas sākumskolā zīmējot portretus vizuālās mākslas stundāsen_US
dc.title.alternativeThe possibilities of emotional development at junior primary school, painting portraits at the visual art lessons as aen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record