• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību darba diferenciācija, sagatavojot vidusskolēnus centralizētajam eksāmenam matemātikā

Thumbnail
Öffnen
299-32964-Vorobjovs_Aleksandrs_av05046.pdf (1.171Mb)
Autor
Vorobjovs, Aleksandrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba „Mācību darba diferenciācija, sagatavojot vidusskolēnus centralizētajam eksāmenam matemātikā” mērķis ir izstrādāt zināšanu līmeņa diagnostikā balstītu mācību darba diferenciācijas sistēmu vidusskolā. Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām, kas ietver mācību darba diferenciācijas teorētisko nostādņu izpēti, pētnieciskā praksē izstrādātās diagnostikā balstītās diferenciācijas metodi un mācību darba diferenciācijas piemērus. Darba apjoms 54 lpp. Darbs sastāv no 3 tabulām, 7 attēliem, 34 izmantotās literatūras avotiem un 2 pielikumiem. Diplomdarba atslēgas vārdi: diferenciācija, diagnostika, metodes, sistēma.
 
The aim of the Diploma Paper "The differentiation of the study process to prepare secondary school students for the centralized examination in mathematics" is to develop the knowledge-based diagnostic system for differentiation of teaching in high school. Diploma Paper consists of 3 chapters, which include theoretical research of learning differentiation framework, research-based and practically developed diagnostic method of differentiation and examples of the study process differentiation. The scope of work is 54 pages. The work consists of 3 tables, 7 pictures, bibliography and two appendices. Diploma Paper keywords: differentiation, diagnosis, method, system.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12300
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV