Mācību darba diferenciācija, sagatavojot vidusskolēnus centralizētajam eksāmenam matemātikā
Autor
Vorobjovs, Aleksandrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba „Mācību darba diferenciācija, sagatavojot vidusskolēnus centralizētajam eksāmenam matemātikā” mērķis ir izstrādāt zināšanu līmeņa diagnostikā balstītu mācību darba diferenciācijas sistēmu vidusskolā.
Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām, kas ietver mācību darba diferenciācijas teorētisko nostādņu izpēti, pētnieciskā praksē izstrādātās diagnostikā balstītās diferenciācijas metodi un mācību darba diferenciācijas piemērus.
Darba apjoms 54 lpp. Darbs sastāv no 3 tabulām, 7 attēliem, 34 izmantotās literatūras avotiem un 2 pielikumiem.
Diplomdarba atslēgas vārdi: diferenciācija, diagnostika, metodes, sistēma. The aim of the Diploma Paper "The differentiation of the study process to prepare secondary school students for the centralized examination in mathematics" is to develop the knowledge-based diagnostic system for differentiation of teaching in high school.
Diploma Paper consists of 3 chapters, which include theoretical research of learning differentiation framework, research-based and practically developed diagnostic method of differentiation and examples of the study process differentiation.
The scope of work is 54 pages. The work consists of 3 tables, 7 pictures, bibliography and two appendices.
Diploma Paper keywords: differentiation, diagnosis, method, system.