Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbe, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorMiķelsone, Vitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:37Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33687en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12323
dc.description.abstractDiplomdarba „Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izpēte Amadeo Modiljani gleznotajos portretos vizuālās mākslas stundās 9.klasē” teorētiskajā daļā autore pēta A.Modiljani daiļradi un mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus viņa gleznotajos portretos. Tiek apskatīti mākslinieka portretu attēlošanas principi dažādos laika posmos. Paralēli teorētiskajam pētniecības darbam, izmantojot attīstības psiholoģijas teorijas, izpēta arī konkrēto skolēnu vecumposma īpatnības un izstrādā uzdevumu kopu 9.klases skolēniem saistībā ar izvēlēto tēmu. Uzdevumu kopas realizēšanai veic piemērotu mācību metožu atlasi un izstrādā rezultātu vērtēšanas principus. Diplomdarba noslēguma daļa var iepazīties ar pētījuma rezultātiem un gūtajām atziņām. Pielikumā ir pievienotas mākslas darbu reprodukciju kopijas, skolēnu mācību process, skolēnu darbi, izstrādātā uzdevumu kopa, vērtējumu tabulas ar rezultātiem. Atslēgvārdi: A.Modiljani, stilizēts portrets, modernisms.en_US
dc.description.abstractIn the theoretical part of the research „Exploration of artistic means of expression in Amadeo Modigliani portraits in visual art lessons in Grade 9” the author addresses the different courses of A.Modigliani’s creative expression and the artistic means of his portaiture. The author concentrates on the different principles and techniques A. Modigliani has used in his portrait painting over a period of time. Apart from the theoretical research the author also concentrates on the peculiarities of the particular age group by applying psychological development theories and generates a set of tasks for the 9 th graders relevant to the selected area of research. For the development of the set of tasks the author has selected applicable teaching methods and principles by which to evaluate student’s achievements. At the end of the research one can learn to what results and conclusions the author has arrived to. In the annex, the following materials are included – copies of art work reproductions, information on the student’s learning process, their works, the set of tasks developed and assessment tables with scores of their performance. Key words: A.Modigliani, portait, modern style.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMāksliniecisko izteiksmes līdzekļu izpēte Amadeo Modiljani portretos vizuālās mākslas stundās 9.klasēen_US
dc.title.alternativeExploration of artistic means of expression in Amadeo Modigliani portraits in visual art lessons in Grade 9en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record