• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Demonstrējuma metodes – video un animācijas – pielietojums bioloģijas stundas laikā vidusskolas klasēs

Thumbnail
Открыть
299-34038-Ortlova_Karina_ko11004.pdf (812.1Kb)
Автор
Ortlova, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Selga, Tūrs
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir izpētīt DVA efektīvu pielietojumu vidusskolas bioloģijas stundu laikā, lai noskaidrotu:1)kad temata un stundas laikā ir lietderīgi izmantot DVA2)kas skolēnam palīdz saprast demonstrējamo VA3)kāda loma ir skolotājam DVA pielietošanas laikā4)kā skolēns atceras temata jautājumus5)kā DVA pielietošana ietekmē skolēnu kognitīvos procesus – uztveri un atcerēšanos?Pētījuma metodes ir aptauja un anketa,jo tā var vislabāk novērtēt skolēnu attieksmi un saņemt atbildes uz pētāmajiem jautājumiem.Darba, secinājumi DVA efektivitāti nosaka VA esošie vizuālie izteiksmes līdzekļi un skolotāju paskaidrojums.Skolēns DVA atzīst par metodi, kas veicina izpratni.DVA vislabāk pielietot temata vidū,kad skolēnam ir jānostiprina apgūtās zināšanās.Lietderīgāk šo metodi pielietot stundas vidū,kad ir jāizdara vispārinājumi. Skolotājs izvēlas kādus VA demonstrēt un kādus uzdevumus dot skolēniem,lai sasniegtu stundas vai temata mērķus.Atslēgas vārdi:demonstrējums,uztvere,temats.
 
The objective of this paper is to research the efficiency of DVA usage in biology lessons. The research questions are:1) When is it appropriate to use DVA during the topic and lesson2) What is it that helps the student to understand the VA3) What is the role of the teacher apply DVA4)How does the student remember the contents of the topic5) How does the application of the DVA affects their cognitive processes?The research method is a survey,as it can give the best illustration of students’ attitudes and evaluations concerning the issues of this paper.The conclusions of the paper state,that the effectiveness of the DVA is defined by the visual means of expression used in the VA and by the teachers explanations.The students acknowledge that DVA is a method that helps to raise understanding.During the topic,the usage of DVA is most effective. Furthermore it is more preferable to use this method at the final stage of the lesson,when the generalization of the contents of the topic is done.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12340
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV