• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bioloģijas tēmu integrācija veselības mācības stundās, izmantojot diskusijas metodi

Thumbnail
Открыть
299-34425-Korolova_Raida_rk11017.pdf (1.190Mb)
Автор
Koroļova, Raida
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Autore: Raida Koroļova Diplomdarbs: „Bioloģijas tēmu integrācija veselības mācības stundās, izmantojot diskusijas metodi” Zinātniskais darba vadītājs: Dr. paed. Rita Birziņa Darba apjoms: 6 tabulas, 20 attēli, 6 pielikumi, izmantoti 27 literatūras avoti Pētījuma mērķis bija izpētīt, vai diskusijas metodes pielietošana veicina bioloģijas tēmu integrāciju veselības mācības priekšmetā, nostiprina skolēnos zināšanas un izpratni par šīm tēmām un rada pozitīvu attieksmi, veicina iesaistīšanās un saskarsmes prasmes Pētījuma uzdevumi: 1. Izstudēt un analizēt pedagoģisko literatūru par mācību metodēm; 2. Izveidot mācību stundas, kurās izmantota diskusijas metodi; 3. Veikt diskusijas metodes aprobāciju veselības mācības stundās un izvērtēt rezultātus. Pētīšanas metodes: pedagoģiskas un psiholoģiskās literatūras analīze; diskusijas metodes aprobācija; veikta skolotāju un skolēnu aptauja. Atslēgas vārdi: diskusijas metode, veselības mācība, bioloģijas tēmu integrācija, skolēns, skolotājs
 
Author: Raida Koroļova Diploma Paper: „Integration of biology themes in health education lessons using the discussions method” Scientific supervisor: Dr. paed. Rita Birziņa The scope of work: 6 tables, 20 pictures, 6 appendices, 27 sources of literature The aim of the study was to explore whether the use of discussion method promoted the integration of biology themes in health education lessons, consolidated pupils’ knowledge and understanding about these themes and created a positive attitude as well as promoted the participation and the interaction skills. Research objectives: 1.to study and analyze pedagogical literature on teaching/learning methods; 2.to analyze the discussion method; 3.to analyze the approbation of the discussion method in health education lessons and to evaluate the results. Research methods: the analysis of pedagogical and psychological literature; approbation of the discussion method; survey of teachers and pupils
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12355
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV