• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sadarbības veicināšana speciālajā internātpamatskolā pusaudžu mobinga mazināšanā

Thumbnail
Öffnen
299-34670-Novicka_Ieva_in09043.pdf (1.800Mb)
Autor
Novicka, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Par diplomdarba mērķi izvirzīts raksturot pusaudžu mobingu, izstrādāt un aprobēt antimobinga programmu 5.-9. klašu skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Teorētiskajā daļā aprakstīts mobinga jēdziens un tā skaidrojums, mobinga rašanās cēloņi, veidi un sekas. Aprakstīts pusaudžu vecumposma īpatnības. Aprakstītas mobinga specifiskās iezīmes pusaudžiem ar garīgās attīstības traucējumiem. Praktiskajā daļā veikts pētījums par mobingu speciālajā internātpamatskolā. Modelēta sociālpedagoģiskās darbības programma mobinga mazināšanai un veikta tās aprobācija. Atslēgvārdi: agresija, antimobinga programma, mobings, pusaudzis, speciālā internātpamatskola, vardarbība.
 
The goal of the paper is to describe teenage mobbing, to develop and approbate an anti-mobbing program for pupils of 5th-9th grade with mental development problems. Theoretical part describes and explains the concept of mobbing, its causes, types and consequences. It also includes a description of peculiarities characteristic to teenagers. It describes the specific mobbing features for teenagers with mental development problems. Practical part of the paper contains a research about mobbing in special boarding elementary school. A program of social-pedagogic activity for decreasing the mobbing is modelled and approbated. Keywords: abuse, aggression, anti-mobbing program, mobbing, special boarding elementary school, teenager.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12365
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV