Mācību tēmas "Tekstila lelles" apguve mājturības un tehnoloģiju stundās apvienotajās 1./2. un 3./4. klasēs
Автор
Barkāne, Dita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba „Mācību tēmas „Tekstila lelles” apguve mājturības un tehnoloģiju stundās apvienotajās 1., 2. un 3., 4. klasēs” mērķis ir izpētīt mācību tēmas „Tekstila lelles” apguves iespējas mājturības un tehnoloģiju stundās apvienotajās 1., 2. un 3., 4. klasēs. Darbs sastāv no 5 nodaļām, 19 pielikumiem.
Darbā analizēta teorētiskā literatūra par tekstila lellēm, darbu apvienotajās klasēs, vecumposma īpatnībām un mācību priekšmeta standarts mājturībā un tehnoloģijās.
Izveidoti tematiskie plāni tēmai „Tekstila lelles” apvienotajās 1., 2. un 3., 4. klasēs, plānojot individuālo, pāru, grupu darbu, izvirzot vērtēšanas kritērijus. Tēmas ietvaros skolēni apgūst daudzveidīgus tekstilmateriālus un tehnoloģijas. Darbā aplūkoti nepieciešamie uzskates līdzekļi. Analizēta tematiskā plāna aprobācija.
Atslēgas vārdi: apvienotās klases, tekstila lelles, mājturība un tehnoloģijas. The purpose of the following diploma work „Mastering of the theme „Textile puppets” in the lessons of handicraft and Technologies in joint classes 1 and 2 and 3 and 4” is to investigate the possibilities of acquiring the teaching theme „Textile puppets” in the lessons of handicraft and technologies in joint classes 1 and 2 and 3 and 4. The works consists of 9 units, 19 supplements.
The author has analyzed the theoretical literature about textile puppets, the work in joint classes, peculiarities of children’s age and the standard of teaching handicraft and technologies.
The work presents the plans of subjects of „Textile puppets” in the joint classes 1 and 2 and 3 and 4, planning the individual, pair and group work proposing criteria of estimation. The children acquire variety of textiles and technologies within the limits of the given subject. The necessary visual aids are also shown in this work. The approbation of the topical plan is analyzed, too.
Key words: joint classes, textile puppets, handicraft and technologies.