Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māraen_US
dc.contributor.authorBarkāne, Ditaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:46Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other34963en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12372
dc.description.abstractDiplomdarba „Mācību tēmas „Tekstila lelles” apguve mājturības un tehnoloģiju stundās apvienotajās 1., 2. un 3., 4. klasēs” mērķis ir izpētīt mācību tēmas „Tekstila lelles” apguves iespējas mājturības un tehnoloģiju stundās apvienotajās 1., 2. un 3., 4. klasēs. Darbs sastāv no 5 nodaļām, 19 pielikumiem. Darbā analizēta teorētiskā literatūra par tekstila lellēm, darbu apvienotajās klasēs, vecumposma īpatnībām un mācību priekšmeta standarts mājturībā un tehnoloģijās. Izveidoti tematiskie plāni tēmai „Tekstila lelles” apvienotajās 1., 2. un 3., 4. klasēs, plānojot individuālo, pāru, grupu darbu, izvirzot vērtēšanas kritērijus. Tēmas ietvaros skolēni apgūst daudzveidīgus tekstilmateriālus un tehnoloģijas. Darbā aplūkoti nepieciešamie uzskates līdzekļi. Analizēta tematiskā plāna aprobācija. Atslēgas vārdi: apvienotās klases, tekstila lelles, mājturība un tehnoloģijas.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the following diploma work „Mastering of the theme „Textile puppets” in the lessons of handicraft and Technologies in joint classes 1 and 2 and 3 and 4” is to investigate the possibilities of acquiring the teaching theme „Textile puppets” in the lessons of handicraft and technologies in joint classes 1 and 2 and 3 and 4. The works consists of 9 units, 19 supplements. The author has analyzed the theoretical literature about textile puppets, the work in joint classes, peculiarities of children’s age and the standard of teaching handicraft and technologies. The work presents the plans of subjects of „Textile puppets” in the joint classes 1 and 2 and 3 and 4, planning the individual, pair and group work proposing criteria of estimation. The children acquire variety of textiles and technologies within the limits of the given subject. The necessary visual aids are also shown in this work. The approbation of the topical plan is analyzed, too. Key words: joint classes, textile puppets, handicraft and technologies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību tēmas "Tekstila lelles" apguve mājturības un tehnoloģiju stundās apvienotajās 1./2. un 3./4. klasēsen_US
dc.title.alternativeAcquisition of „Textile puppets” at home economics and technologies lessons in joint grades1/2 and 3/4en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record