Show simple item record

dc.contributor.advisorPūce, Jurisen_US
dc.contributor.authorPētersone, Oksanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:47Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:47Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other36459en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12378
dc.description.abstractMaģistra darba tēma - izglītības iestādes tēla veidošana. Maģistra darba mēŗkis - noskaidrot izglītības iestādes tēla veidošanas un uzlabošanas principus, lai piesaistītu sabiedrības ieinteresētību un veicinātu skolēnu skaita pieaugumu. Darba teorētiskajā daļā apskatīti jautājumi, kas saistīti ar izglītības iestādes tēla nozīmi sabiedrībā, veidošanas un uzlabošanas nosacījumiem, par pamatu ņemot vispārējas organizācijas principus. Darba empīriskais pētījums - izglītības iestādes tēla nozīme sabiedrībā - sniedz skolēnu, vecāku un skolas vadības viedokļus par savas skolas imidžu, kā rezultātā noskaidrojas iestādes tēla uzlabošanas stratēģija, kuras veiksmīgas darbības iznākumā skolai veidojas laba reputācija sabiedrībā, kas nodrošina skolēnu pieaugumu. Darba atslēgvārdi: izglītības iestādes tēls, izglītības iestādes zīmols, izglītības iestādes tēla veidošanas stratēģija.en_US
dc.description.abstractThe subject of master’s thesis – forming of image of educational institution. The goal of masters thesis – clarify the principles of forming and improving image of educational institution, to attract society interest and to support pupils increase. In theorical part of thesis points was discussed educational institution’s image importance in society, forming and improving conditions, based on general organizational principles. In empirical research part of thesis – importance of educational institution’s reputation in society – author provides opinions of pupils, parents and school management on the image of their school, resulting in image improvement strategy of this institution, whose successful implementation will develop prestige of the school in society, which should ensure increase in pupils. Keywords: image of educational institution, brand of educational institution, strategy of forming an image in educational institution.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleIzglītības iestādes tēla veidošana.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of the image of the educational institution.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record