• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolas vadības komandas darbs un akreditācija kā izglītības kvalitātes rādītājs.

Thumbnail
Открыть
299-36597-Freiberga_Solvita_SkVe020050.pdf (686.3Kb)
Автор
Freiberga, Solvita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Andris
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma ir: „Skolas vadības komandas darbs un akreditācija kā izglītības kvalitātes rādītājs”. Maģistra darba aktualitāti nosaka fakts, ka 21. gadsimtā izglītības vadība orientēta uz līdera vadību, līdz ar to skolās nepieciešams veidot vadības komandas modeli, kurš pārstāv kvalitatīvu un efektīvu komandas darbu. Otra svarīga aktualitāte ir skolas akreditācijas process kā izglītības kvalitātes rādītājs. Šīs tēmas ir maz atspoguļotas skolvadības teorijā latviešu valodā un no praktiķu viedokļa ir daudz jaunrades, jo trūkst metodiskā materiāla un praktisku ieteikumu skolas ikdienas darbā. Pētījuma mērķis ir – izpētīt izglītības iestādes vadības komandas darbu un akreditācijas procesu kā izglītības iestādes kvalitātes rādītāju. Maģistra darbs ir izpētes darbs, gan teorētisko nostādņu pētīšanā, gan praktisko izglītības iestāžu dokumentu pētīšanā. Darba lietderīgums ir pieredzes uzkrāšana, lai kvalitatīvāk ieviestu zināšanas praktiskajā darbā, strādājot izglītības iestādes vadības komandā.
 
The theme of the final paper for the master's program: "Work of the school management team and accreditation process as an indicator of education quality " The key words of work are: schools leadership team; accreditation; education quality; evaluating; efficiency. The goal of the research is to find out the education institution's leadership work and the process of accreditation as the measure of education institution's quality. This final paper consists of introduction, part of theoretical research, practical research, final comments and suggestions, conclusion, the sources and appendix. The final paper has 3 diagrams, 6 pictures and 11 tables. There are 2 chapters in the theoretical research part in which has been looked theoretical viewpoints in work of schools leadership team and accreditation of schools as the measure of education quality. Educational system in Latvia is in continuous development process - with this the research can be continued eather in bachelor or master degree programs.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12382
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV