Jaunas mācīšanas un mācīšanās formas
Autor
Poga, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kanča, Kornēlija
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Tā kā mūsdienu sabiedrība cilvēkam izvirza jaunas prasības, tika izstrādāta jauna skolas sistēmas koncepcija, kuras mērķis ir attīstīt skolēnos patstāvību, prasmi patstāvīgi darboties, atbildības sajūtu un spēju komunicēt. Jaunās mācīšanas un mācīšanās kultūras ietekmē attīstījās jaunas mācīšanas un mācāmās formas, kas nodrošina šo spēju apgūšanu. Šī tēma vēl joprojām ir aktuāla, jo skolas galvenais uzdevums ir sagatavot skolēnus darba tirgum, kā arī dzīvei kopumā.
Tā kā šis darbs attiecas uz jauno mācīšanas un mācīšanās kultūru, metodiku un svešvalodas apguvi, darbā tika apstrādāti tādi jēdzieni kā mācību principi, mācīšanas un mācīšanās mērķi, mācību stratēģijas un jaunās mācīšanas un mācīšanās formas, kuri ir attiecināmi uz sekmīgi realizētu mācību stundu.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai un izvirzītās hipotēzes pierādīšanai, tēma tika teorētiski aplūkota un praktiski realizēta, kā rezultātā pierādījās hipotēze un tika sasniegti izvirzītie mērķi. Da die Gesellschaft von heute dem Mensch neue Anforderungen stellt, wurde die neue Konzeption der Schulsystems ausgearbeitet, die darauf gezielt ist, die Selbständigkeit, Selbstättigkeit, Eigenverantwortlichkeit und Kommunikationsfähigkeit des SchŅlers zu entwickeln. Unter dem Einfluss der neuen Lehr- und Lernkultur haben die neuen Lehr- und Lernformen entwickelt, die die Aneignung dieser Fähigkeiten sichern. Dieses Thema ist immer wieder aktuell, weil die wichtigste Aufgabe der Schule ist, die SchŅler auf das Berufsleben und auf das Leben Ņberhaupt vorzubereiten.
Da die vorliegende Arbeit sich auf die neue Lehr- und Lernkultur, Methodik und Fremdsprachenlernen bezieht, wurden die Grundbausteine eines erfolgreichen Unterrichts, wie Unterrichtsprinzipien, Lehr- und Lernziele, die Lernstrategien und die neuen Lehr- und Lernformen, behandelt.
Zur Erreichung des gestellten Zieles und Beweisung der aufgestellten Hypothese wurde das Thema theoretisch und praktisch durchgefŅhrt, infolge dessen die Hypothese bewiesen und die Ziele erreicht wurden.