Dažādu mācību metožu izmantošanas iespējas A.Brigaderes lugu "Sprīdītis", "Maija un Paija" iepazīšanas stundās 5.-6.klasē
Автор
Slūka, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbs “Dažādu mācību metožu izmantošanas iespējas A. Brigaderes lugu “Sprīdītis”, “Maija un Paija” iepazīšanas stundās 5.–6. klasē” ir pētījums pedagoģijā, kura mērķis ir aktualizēt abu Annas Brigaderes lugu nozīmīgumu pašreizējā mācību programmā, kā arī izvērtēt dažādas mācību metodes, aprobēt metodiskos paņēmienus un darba organizācijas formas abu pasaku lugu apguves laikā 5. un 6. klasē, izveidojot strukturētu mācību stundu plānu kopu. Pētījumā ir sniegts radošs un reizē objektīvs lugu raksturojums, iezīmējot tēmu, jautājumu un problēmu loku, kas ir jāzina skolotājam, strādājot ar šiem daiļdarbiem pamatskolā, kā arī ir salīdzinoši analītisks ieskats mācību metožu klasifikācijas problemātikā un to metodisko paņēmienu aprobācijā literatūras stundās.
Atslēgas vārdi: mācību metodes, metodiskie paņēmieni, darba organizācijas formas, A. Brigadere, pasaku lugas “MĻglichkeiten der Verwertung der verschiedenen Methoden fŅr die Bekanntschaft während des Unterrichtes in der 5. und 6. Klassen der TheaterstŅcken “Sprīdītis” und “Maija und Paija” von A. Brigadere” ist die Diplomarbeit. Diese Untersuchung in Pädagogik hat das Ziel nicht nur die Aktualisierung der TheaterstŅcken von A.Brigadere im modernen Lehrprogramm, sondern auch betrachtet verschiedene Formen der Organisation der Arbeit der SchŅler während der Bekanntschaft mit den TheaterstŅcken in den 5. und 6. Klassen, was in den strukturellen Komplexen der Stundenpläne gezeigt ist. In der Untersuchungsarbeit gibt es eine schĻpferische und gleichzeitig objektive Charakteristik von TheaterstŅcken und einen Kreis von Themen, Fragen und Problemen, die der Lehrer während der Arbeit mit diesen TheaterstŅcken in der Grundschule wissen muss. Diese Diplomarbeit gibt einen vergleich-analytischen Überblick in die Problematik der Lehrklassifikation der Methoden und zeigt ihre Approbation während der Literaturstunden.
SchlŅsselwĻrter: Lehrmethoden, methodische Verfahren, Organisationsformen, A. Brigadere, MärchentheaterstŅcke.