• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

7-9 gadus vecu bērnu lasītintereses veicināšanas paņēmieni vispārējā izglītības iestādē X

Thumbnail
Öffnen
299-37727-Esite_Gita_ge05004.pdf.pdf (2.856Mb)
Autor
Esīte, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Datum
2011
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba nosaukums: 7 – 9 gadus vecu bērnu lasītintereses veicināšanas paņēmieni vispārējā izglītības iestādē x. Pētījuma mērķis: izpētīt 7 – 9 gadus vecu bērnu lasītintereses veicināšanas paņēmienus un veikt iegūto rezultātu aprobāciju. Teorētiskās daļas gaitā ir pētīts un analizēts 7 – 9 gadus vecs bērns veselumā, kā arī pētītas un analizētas lasītintereses teorētiskās nostādnes. Pētījumā veikts salīdzinājums pirms veicinošiem uzdevumiem un pēc šiem uzdevumiem, kā arī analizēti lasītintereses veicināšanas paņēmieni. Galvenais secinājums, kas iegūts veicot šo diplomdarbu ir: lasītinteresi var veicināt radoši uzdevumi ar tekstu un praktiski radoši uzdevumi. Atslēgvārdi: lasītinterese, veicināšana, 7 – 9 gadus veci bērni.
 
Title of the work: promotional methods of interest for reading in seven to nine old children in school x. Research objective: to study promotional methods of interest for reading for seven to nine old year children’s and perform acquired result approbation. In the theoretical part the auther has studied and analyzed seven to nine years old children entirety, as well as studied and analyzed theoretical basis of learning interest of reading. In the research was done comparing work before developing tasks and after than, as well as promotional methods of interest for reading. The main conclusion has been made is that interest for reading can develop creative tasks based on text and practical creative tasks. Key word: interest for reading, promotional, seven to nine years old children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12401
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV