• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

7-9 gadus vecu bērnu lasītintereses veicināšanas paņēmieni vispārējā izglītības iestādē X

Thumbnail
Открыть
299-37727-Esite_Gita_ge05004.pdf.pdf (2.856Mb)
Автор
Esīte, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba nosaukums: 7 – 9 gadus vecu bērnu lasītintereses veicināšanas paņēmieni vispārējā izglītības iestādē x. Pētījuma mērķis: izpētīt 7 – 9 gadus vecu bērnu lasītintereses veicināšanas paņēmienus un veikt iegūto rezultātu aprobāciju. Teorētiskās daļas gaitā ir pētīts un analizēts 7 – 9 gadus vecs bērns veselumā, kā arī pētītas un analizētas lasītintereses teorētiskās nostādnes. Pētījumā veikts salīdzinājums pirms veicinošiem uzdevumiem un pēc šiem uzdevumiem, kā arī analizēti lasītintereses veicināšanas paņēmieni. Galvenais secinājums, kas iegūts veicot šo diplomdarbu ir: lasītinteresi var veicināt radoši uzdevumi ar tekstu un praktiski radoši uzdevumi. Atslēgvārdi: lasītinterese, veicināšana, 7 – 9 gadus veci bērni.
 
Title of the work: promotional methods of interest for reading in seven to nine old children in school x. Research objective: to study promotional methods of interest for reading for seven to nine old year children’s and perform acquired result approbation. In the theoretical part the auther has studied and analyzed seven to nine years old children entirety, as well as studied and analyzed theoretical basis of learning interest of reading. In the research was done comparing work before developing tasks and after than, as well as promotional methods of interest for reading. The main conclusion has been made is that interest for reading can develop creative tasks based on text and practical creative tasks. Key word: interest for reading, promotional, seven to nine years old children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12401
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV