Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māraen_US
dc.contributor.authorPopena, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38303en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12408
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Spēles metode mājturības un tehnoloģiju stundās 1. klasē”. Diplomdarba mērķis ir pētīt spēles metodes izmantošanas iespējas mācību priekšmetā „Mājturība un tehnoloģijas” 1. klasē. Teorētiskajā daļā izpētīta spēles ietekme uz personības attīstību, spēles funkcijas, spēles metodes būtība. Praktiskajā daļā autore apkopojusi, izveidojusi un aprobējusi spēles mājturībā un tehnoloģijās 1. klasē. Pedagoģiskajā pētījumā atklāts, ka 1. klases skolēniem kļūst vieglāks viņu dzīves ritms, psihiskās darbības pārkārtošanās, pilnveidojas sociālā mācīšanās, ja mācību stundās pielieto spēles metodi. Darbā izmantotās metodes: literatūras un dokumentu analīze, aptauja, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Darbā ietvertas 3 tabulas, 22 attēli un 16 pielikumi, kuros iekļauti spēļu apraksti. Atslēgvārdi: spēles metode, mājturība un tehnoloģijas, sākumskola.en_US
dc.description.abstractThe theme of diploma paper is: „The game method in home economics and technology lessons in Grade 1.” The aim of research is to explore opportunities of games` method in home economics and technology lesson in grade 1. There is explored the influence of games to development of people`s personality and functions of games. The author has created, approbated an optimal games` set for home economics and technology`s lesson in grade 1. In the research is found out that games` method relieves pupils teaching rhythm, psychological operation and improves their social learning. The methods of research: the analysis of literature and documents, questionnaire, pedagogical experiment. There are 3 tables, 22 figures and 16 appendixes in the diploma paper. Keywords: the games` method, home economics and technology, the primary school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSpēles metode mājturības un tehnoloģiju stundās 1.klasēen_US
dc.title.alternativeThe game method in home economics and technology lessons in Grade 1en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record