Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStikāne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorLogina, Vinetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38341en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12409
dc.description.abstractVinetas Neimanes diplomdarba tēma ir „Vērtīborientācijas veicināšana latviešu valodas stundās 2. klasē” Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma un pielikumiem. Pētījuma jautājums ir kā organizējams mācību process, lai ar literatūras palīdzību veicinātu skolēnu vērtību izpratni. Darba mērķis izpētīt vērtīborientācijas iespējas latviešu valodas stundās 2. klasē. Darbā veikts empīrisks pētījums par skolēnu vērtīborientāciju. 1. nodaļā aplūkotas vērtību veidošanas likumsakarības un ietekmējošie faktori, 2. nodaļā vērtību veidošanas iespējas latviešu valodas stundās, 3. nodaļā veikti praktiski pētījumi Rīgas x. vidusskolā, 4. nodaļā aprakstīta pedagoģiskās izmēģinājuma darbības norise un 5. nodaļā pedagoģiskā izmēģinājuma darbības analīze un vērtējums. Atslēgas vārdi: Lasīšana, mācību saturs, teksts, vērtības, vērtīborientācija.en_US
dc.description.abstractThe theme of this diploma work’s project is “Promoting the value orientation in the Latvian language lessons in Grade 2” Diploma work’s project includes the preamble, five chapters, the conclusion and annexes. The question of this diploma work’s project is - how to organize the study in order to promote students' understanding of values with the help of literature. The aim of diploma work is to explore the opportunities for value Latvian language lessons in the second class. Work carried out an empirical study on students' values prior and after testing activities. Chapter 1 looks at the value of making patterns and factors influencing, Chapter 2 deals with value creation opportunities for Latvian language lessons, in Chapter 3 have been carried out field studies in High School X in Riga, Chapter 4 describes the pedagogical process and pilot activities and Chapter 5 describes of analysis and evaluation of the pedagogical pilot performance. Key words: reading, learning content, text, values, values orientation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVērtīborientācijas veicināšana latviešu valodas stundās 2.klasēen_US
dc.title.alternativePromoting the value orientation in the Latvian language lessons in Grade 2en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige