Darbs ar tekstu krievu valodas kā svešvalodas stundās pamatskolā
Author
Gusare, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kurpniece, Rozanna
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Strādājot skolā, skolotājam jābūt radošam un elastīgam, jāspēj pielāgot mācību vielu izglītojamo interesēm un spējām, lai sasniegtu pamatizglītības valsts standarta prasības. Diplomdarba „ Darbs ar tekstu krievu valodas kā svešvalodas stundās pamatskolā” mērķis ir lasīšanas tekstu atlase un metodisko rekomendāciju izstrāde darbam ar šiem tekstiem krievu valodas kā svešvalodas stundās pamatskolā, strādājot ar mācību komplektu „ Просто по – русски”. Lai veidotu skolēnu komunikatīvo kompetenci, jāstrādā pie leksikas un gramatikas apguves uz lasāmo tekstu pamata.
Darba gaitā tika izpētīta zinātniskā un metodiskā literatūra par tēmu, atlasīti teksti, izstrādāti uzdevumi darbam ar šiem tekstiem, kā arī metodiskie ieteikumi, ņemot vērā izglītojamo intereses, mācību līdzekļa specifiku un izglītojamo aptaujā iegūtos datus. A teacher who is working in a school should be creative and flexible and to be able to adjust the learning material to students interests and skills in order to meet the national standarts of primary education. The aim of the diploma thesis „Work with a Text at the Lessons of Russian as a Foreign Language in the Primary School” is selection of reading comprehension texts and to develop methodological recommendations for working with these texts at the lessons of russian as a foreign language in the primary school using the learning set „Просто по – русски”. It is important to work on acquiring of students grammar and vocabulary using reading comprehension texts to improve the communicative competence of students.
During the work the scientific and methodological literature on the topic has been researched, the texts choosen, tasks made for work with these texts and the methodological suggestions have been found considering the interests of students, specificity of the learning tools and the results of the survey