Show simple item record

dc.contributor.advisorGaile, Ilzeen_US
dc.contributor.authorUdalova, Evrikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:53Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39034en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12424
dc.description.abstractOtrreizējās materiālu izmantošanas un pārstrādes jautājumi ķīmijas apguvē skolā. Udalova, E., darba vadītāja Mag. chem. Gaile, I. Diplomdarbs, 75 lappaspuses, 15 attēli, 4 tabulas, 35 literatūras avoti, 13 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir veicināt skolēnu izziņas aktivitāti ķīmijas mācību stundās pamatskolā, apgūstot jautājumus par materiālu otrreizējo izmantošanu un pārstrādi, izmantojot dažādas mācību metodes un organizācijas formas. Darbā veikts literatūras apkopojums par materiālu otrreizējās izmantošanas un pārstrādes nozīmi, un iespējām. Izstrādāti, aprakstīti un pamatskolā aprobēti stundu piemēri, kuros izmantotas dažādas mācību metodes un organizācijas formas skolēnu izziņas aktivitātes veicināšanai par ilgtspējīgas attīstības būtību. Izanalizēta izmantoto mācību metožu un organizācijas formu izmantošanas efektivitāte. ILGTSPĒJĪGA ATTĪSTĪBA, ATKRITUMI, ŠĶIROŠANA, OTRREIZĒJĀ IZMANTOŠANA, PĀRSTRĀDE, APSAIMNIEKOŠANA, SPĒLE, KONKURSSen_US
dc.description.abstractThe issues of material recycling in the acquisition of chemistry at school. Udalova, E., supervisor Mag. chem. Gaile, I. Diploma thesis, 75 pages, 15 pictures, 4 tables, 35 literature references, 13 appendices. In Latvian. The goal of the thesis is to encourage students’ cognitive activity in primary school chemistry lessons, learning issues of material reuse and recycling, using a variety of teaching methods and forms of organization. A summary of literatures about importance and possibilities of material reuse and recycling has been performed. Lesson examples with a use of different learning and organization methods to promote students’ cognitive activities about the nature of sustainable development have been developed and adapted in primary school classes. An analysis of efficiency of applied teaching methods and forms of organization has been performed. SUSTAINABLE DEVELOPMENT, WASTE, SORTING, REUSE, RECYCLING, MAINTENANCE, GAME, COMPETITION.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleOtrreizējās materiālu izmantošanas un pārstrādes jautājumi ķīmijas apguvē skolāen_US
dc.title.alternativeThe issues of material recycling in the acquisition of chemistry at schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record