• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu ar dzirdes traucējumiem valodas attīstīšanas sekmēšana tēlotājdarbības nodarbībās pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-39104-Dargele_Gunita_gd07002.pdf (1.075Mb)
Автор
Dargeļe, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba nosaukums: Bērnu ar dzirdes traucējumiem valodas attīstīšanas sekmēšana tēlotājdarbības nodarbībās pirmsskolā. Darba autore: Gunita Dargeļe Darba vadītāja: Dr. paed., prof. Sarmīte Tūbele Pētījuma mērķis: Pētīt valodas attīstību ar tēlotājdarbību nodarbību palīdzību attīstīšanās procesu pirmsskolas vecuma bērnu ar dzirdes traucējumiem apmācībā. Pētījuma objekts: Valodas attīstības process pirmsskolas vecuma bērniem ar dzirdes traucējumiem. Pētījuma hipotēze: Valodas apguves process bērniem ar dzirdes traucējumiem būs efektīvāks, ja: Tiks ievērotas tēlotājdarbības metodes; Tiks ņemtas vērā bērnu ar dzirdes traucējumiem attīstības īpatnības. Pētījuma bāze: Valmieras vājdzirdīgo bērnu internātvidusskolas – Attīstības centra – 9 pirmsskolas grupas bērni ar dzirdes traucējumiem. Atslēgas vārdi: bērni ar dzirdes traucējumiem, valodas attīstīšana, tēlotājdarbība.
 
Title of the project: Promoting language development for children with hearing disorder in fine arts classes of pre-school. The author: Gunita Dargeļe Supervisor of the project: Dr. paed., prof. Sarmīte Tūbele The aim of the project: To do research on language development of pre-school aged children with hearing disorder within fine arts classes. Object of the research: Language development process of pre-school aged children with hearing disorder. Hypothesis of the research: Language learning process for children with hearing disorder will be more effective if: The methods of fine art will be noted; Features of children with hearing disorder development will be takein into account. The research base: Valmiera boarding highschool for hearing impaired children - Development Center - 9 children with hearing impairment from pre-school groups. Keywords: children with hearing impairment, language development, fine arts activity.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12426
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV