• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Taktilā komunikācija 5-6 gadus vecu bērnu sensorās integrācijas attīstībai

Thumbnail
Открыть
299-39116-lu_kv.d.!!!_pdf.pdf (1.664Mb)
Автор
Blagaja, Iveta Dominika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba tēma ir: Taktilā komunikācija 5-6 gadus vecu bērnu sensorās integrācijas attīstībai. Kvalifikācijas darba teorētiskā daļa balstās uz I.Elnebijas, A.M.Šēsvēderes, A.Dž. Airesas,Ž.Ž.Russo,J.A.Studenta,M.Montesori,J.A.Komenska,E.Eriksona,L.Prindules,D.Lieģenieces,Ļ.Vigotska,Ž.Piažē,D.Dzinteres atziņām. Kvalifikācijas darba empīriskā daļā ir aprakstīts un grafiski attēlots pētījums par taktilo komunikāciju sensorās integrācijas veicināšanā. Pētījums tika veikts pirmsskolas izglītības iestādē „X”, no 2012.03.-2012.09. Darba mērķis ir izpētīt taktilās komunikācijas nozīmi 5-6 gadus vecu bērnu sensorās integrācijas attīstībai. Darba kopējais apjoms ir 75 lappuses.18 grafiski attēli.Pielikumā 1 tabula,20 grafiski attēli. Bibliogrāfijas saraksts sastāv no 71 vienību ieraksta. Atslēgvārdi: taktilā komunikācija,5-6 gadus veci bērni, attīstība,sensorā integrācija.
 
Theme of the qualification paper is:Tactile Communication for 5-6 year-old children's sensory integration development.The paper consists of two parts, theoretical and empirical.The theoretical part of qualification paper is based on I.Elnebijas,A.M.Šēsvēderes,A.Dž.Airesas,Ž.Ž.Russo,J.A.Studenta,M.Montesori,,J.A.Komenska,E.Eriksona,L.Prindules,D.Lieģenieces,Ļ.Vigotska,Ž.Piažē,D.Dzinteres etc. statements. In the empirical part, which is based on the theoretical paart is described the empirical study of tactile communication of sensory integration.The research was carried out in pre-school "X" from the 2012th March to the 2012th September.The aim is to explore the role of tactile communication for 5-6 year-old children's sensory integration development. The qualification paper total volume is 75 pages.18 graphic images.Annex Table 1.20 graphic images.List of literature consists of 73 record units. Keywords:Tactile communication,5-6 years old children’s,development,sensory integration.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12427
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV