• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kultūrmarķētu valodas vienību izmantošana 10.klases skolēnu sociokultūras prasmju attīstīšanā

Thumbnail
Открыть
299-39181-Ercika_Sanita_SE11024.pdf (4.266Mb)
Автор
Ercika, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vulāne, Anna
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbā Kultūrmarķētu valodas vienību izmantošana 10. klases skolēnu sociokultūras prasmju attīstīšanā risināta problēma, kā latviešu valodas stundās sekmīgāk attīstīt sociokultūras prasmes, izzinot koncepta valoda nozīmi latviešu kultūrā. Pētījuma 3 nodaļās analizētas un apkopotas mācību materiāla izstrādei un aprobācijai nepieciešamās lingvistikas, lingvodidaktikas, pedagoģijas un psiholoģijas speciālistu atziņas, ceturtajā nodaļā pētāmās problēmas kontekstā vērtētas izmēģinājumdarbībā iesaistīto skolēnu zināšanas un prasmes, raksturota lingvodidaktiskā materiāla izstrāde un aprobācija, analizēti skolēni sasniegumi. Pētījuma mērķis - noskaidrot izveidotā mācību materiāla „Koncepts valoda latviešu pasaulainā” piemērotību 10.klases skolēnu sociokultūras un tekstveides prasmju attīstīšanai – sasniegts, jo tas sekmēja skolēnu prasmi atklāt vārda iekšējo tēlu, iegūt, izzināt kulturoloģisko informāciju no dažādiem avotiem, apkopot to un izmantot kulturoloģiski marķēta teksta veidošanā.
 
In the Diploma Paper ‘The Use of Culturally Marked Language Units in the Development of Pupils’ Sociocultural Skills in Grade 10’ solved problem how to develop sociocultural skills at lessons, exploring the concept of language’s role in Latvian culture. There are analyzed, summarized linguistic, pedagogy and psychology specialists’ cognitions; evaluated pupils knowledge and skills, described linguodidactic material’s development and approbation, analyzed pupils achievements. The aim-to clarify the developed material suitability for developing pupils’ sociocultural and boilerplate’s skills is achieved; it conduce pupils’ ability to find the internal image of the word, to obtain, explore culturally information, to batch and use it for culturally marked text creation, expressing opinions, considering the structure of the text.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12431
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV